Pošlete nám vzkaz.

Vaše jméno a kontakt
Text vzkazu

mou

24. září 2008 17:34

Tess: no jo Tess uz tu máme jen toho :,( Paula a Ringa....i ten stínový beatl v Get Back - Billy Preston už néni :,(..........:) http://www.youtube.com/watch?v=Ijx17Wv-1-Y http://www.youtube.com/watch?v=ae3l9dF2UNw http://www.youtube.com/watch?v=76O6tuJPe3w a Mekoš se Steviem a Michaelem! :)) http://www.youtube.com/watch?v=TZtiJN6yiik http://www.youtube.com/watch?v=b9jGSdGVNFI

Tess

23. září 2008 22:47

mou: neřekla bych, že srovnání Yes s Pink Floyd je až tak nešťastné. Mě osobně těch pár yesáckých písniček co znám vždycky připomínaly něco mezi Floydama a Rush (což je možná dost mimo, ale ty nejznámější fláky si zas tak nepodobné nejsou). Btw vůbec nevěřím, že může být někdo "muzikantsky out" :) naopak, myslím že hrozně málo lidí (řeč je zejména o lidech pod plusminus 20 let) má nějaké povědomí o legendárních, základních kapelách, nedejbože o starých bluesmenech, etc. To pak člověk i s takovýma mezerama jako mám já si připadá jako exot, když musí někomu vysvětlovat kdo to je takový Iggy Pop nebo kolik členů měli Beatles a kolik z nich ještě žije...

mou

23. září 2008 10:35

Tess, Radim: Jsem rád, že píšete podobné názory a dojmy jaké jsem si odnesl z toho pátku i já, Mišík Hladík za 1:),mám dobrý pocit, že oldschool je pořád nezbytný a silný a nejsem tedy tolik muzikantsky out, tihle pánové mi to dokazují,když už jsem se narodil s takovým vkusem:)...a Yes! na ty se Tess neboj hodit ucho, ve tvém světě mi často naprosto netušených a neznámých kapel, ti žádnou paseku rozhodně nenadělají, představují pro mě něco jako milejší, příjemnější a veselejší Pink Floyd, ikdyž teď hned uznávám, že je to trošku nešťastné přirovnání,no jsou šikovní a zbožňuju Squireovu basu :)) http://www.youtube.com/watch?v=ELpmmeT69cE

Radim

22. září 2008 22:54

Mně Mišík a etc. dost dostali, i když jsem doufal, že budou hrát déle, zdravotní potíže jsou naprosto pochopitelná omluva - klobouk dolů, ale ten šediví pán stále umí, furt ty texty přesvědčivě přednáší. Myslel jsem si, že mě Sluneční hrob už snad ani už nemůže dostat, ale spolu s Hladíkem to zahráli dynamicky. Až na "Křižíkovy nesmysly", které jakoby na ten večer ani nějak nepatřily mě Blue Effect poměrně překvapil, zvuk Hladíkovy kytary mi hlavně v některých sólech a především v Rosence přišel až neskutečně jasný (nic jsem předtím nehulil). Po hudební stránce jsem si šmakoval.

Tess

22. září 2008 18:33

mou: teda nemáš se za co omlouvat, mě ty Křižíkovy nesmysly taky nebavily... Letos jsem Effecty viděla už na Trutnově, a tam jsem si myslela, že je to z hecu, když ale na liďáku předváděl úplně stejné, v páteční atmosféře poněkud trapné, kousky, docela mě to otrávilo. Ale ta zkouška z bigbítu byla fajn. Yes jsem tam sice nepoznala (ty bohužel moc neposlouchám), ale taková My Sharona od Knack mě překvapila a na Another Brick in the Wall jsme si s přítelem aspoň zavřískali :)))

moogway

22. září 2008 10:41

Tess:Ne, spise s Robertem Moogem.

mou

22. září 2008 09:34

Tess: Joo, koupil jsem si super tričko:)....ne:)...Mišík a jeho stará garda, se všemi hitovkami a Slunečním Hrobem s mistrem Hladíkem, to byla pro mě velká paráda a na akustiku Liďáku mi bylo moc dobře až jsem nečekal jak budu Etecéčkem hodně potěšený...bohužel Volčok Effekt, byť Hladík je bůh a neskutečně držel bez problémů drajv s mlaďochama, mě dost popudil, přitom začli tak krásně Kuřetem v hodinkách a Rosenkou Jo JO JO Jo:))) jénže pak jakésí anglické něco a pokus roztleskávačky, na můj vkus ve špatný a brzký čas, a sem tam rap a pak jakási hláška o technu drumnbejzu, a bluesrockový večer se mi nepěkně začal vytrácet, tak jsem se otočil a šel pryč. Nedivím se, že mezi námi přítomnými padesátníky:) byly slyšet výkřiky Sračkýýý a tak, je to škoda. Prý že Effekti hráli dokonce stejný playlist jako jsem je slyšek kdysi někde, co jsem před nima hrál s Apaluchou a to už nějaký rok je, takže jestli hráli na závěr to rockové pásmo z Yes a tak, tak to muselo být ještě fajn, ale Blue Effekt to nebyl...Volčoky jsem nikdy nějak nedával, takže pardon:))) Looučíím se:))

mou

22. září 2008 09:02

Multimotyl: Tý to nevím co se poplantalo, ale HOLUB je...to máš ůlovek TAKKovýýý:)) čau čau do Bergama.

Tess

20. září 2008 18:39

Tak co, lidi, kdo byl včera na Mišíkovi a Hladíkovi? Jak se vám líbili?

fronfi

19. září 2008 11:02

purple & brown ;))))))))))))))))))

multimotyl

18. září 2008 23:08

Vy cenzoři, kde je moje reakce? Psal jsem ohledně Dumanu, že mi to přijde být super, takové šansonové a ono to je kde? No přece nikde. Nemuseli jste to mazat, stačilo opravit :-). Každopádně, krásné pozdravy z Bergama: http://files.myopera.com/Multimotyl/albums/605121/holub_s.jpg

Tess

18. září 2008 18:53

moogway: má tvůj nick něco společného s geniální kapelou Mogwai? ;) http://www.youtube.com/watch?v=PBP57yI-jmY

mou

18. září 2008 17:35

deep Purple a james Brown :))))))))))))))) http://www.youtube.com/watch?v=DF0jZepcQSI

mou

18. září 2008 17:19

fousatý Ozzy he :)) http://www.youtube.com/watch?v=aQx3OHlHP3o

mou

18. září 2008 17:12

to znam...Neubauten....tyhle klipy,maj do sebe:)) http://www.youtube.com/watch?v=_TssuSYrxVI http://www.youtube.com/watch?v=PBP57yI-jmY

moogway

18. září 2008 07:18

Proti Zdi! Tam je skvela hudba. Jasne Tess!

Tess

17. září 2008 21:03

Wow... jestli jsem tady něco nečekala, tak kapelu jako Duman :) Komu se to líbí, zkuste si zadat do youtube i třeba Replikas (http://www.youtube.com/watch?v=93O2wCLa5tQ), Baba Zula, nebo asi nejvýznamnějšího tureckého experimentátora jménem Erkin Koray. Anebo se rovnou podívejte na nádherný dokument Crossing the Bridge: The Sound of Istanbul od Fatiha Akina, provázený basákem Einstürzende Neubauten (spolupracoval s Akinem i na filmu Proti zdi, který běžel nedávno na ČT2 ve filmovém klubu).

Multimotyl

17. září 2008 08:55

Tož ten duman je dobry, takovy šansonovity.... http://www.youtube.com/watch?v=V47nffPavWI&feature=related

Vláďa

16. září 2008 11:44

Jožko, tak to jsi mne naprosto překvapil. Díky tobě jsem objevil naprosto skvělou kapelu. DUMAN. Jsem nadšený.

Jožka

16. září 2008 08:38

no to je g:) Du(r)man: http://www.youtube.com/watch?v=cn4gzCBxeYQ enjoy ;)

fronfi

15. září 2008 10:44

jj. fronfi je takový "ujížděč"... zdravím sonici;))

SONYKBEL

14. září 2008 12:26

Fronfi je baskytarista, zpěvák a frontman tehdejších FONTROPAU. Pevně věříme, že Fronfi je také budoucí baskytarista, zpěvák a frontman nějaké budoucí kapely. V současnosti si však ujiždí na něčem trochu jiném... Zdravíme Mikšu i Fronfiho.

miKša

14. září 2008 11:29

Má vzhahovačnost někdy nezná mezí. Kdo je to fronfi? Možná někdo jako Multimotýl, možná včela. Možná...

fronfi

12. září 2008 12:36

hehe.. miminem nebyl myšlen mikša, ale cd od sonyků!! ;)

miKša

11. září 2008 11:49

kde je asi má stará dobrá důstojnost mimina a kdo je to vůbec fronfi ??

fronfi

10. září 2008 13:40

;)))) zajímavá recenze onoho mimina ..sb..

miKša

10. září 2008 09:33

RECENZE J.V.C. vážím slova hudba nebo dech sonický aparát přináším domů růže pokládám do vody přemýšlím kde bude rosa ta kapička ubohosti nad jejich minulostí nad urputnou snahou překročit svůj stín belová seance s rockovou růží v ústech a kdybych nezavřel oči viděl bych plameny a taky dívky trhající květ toto jsou sonické proměny belové stromy s plody na květech :)

Jožka

3. září 2008 01:34

Hm, tak ten dárek a její aktéry popisuje skvěle jedna lidovka. Zde je její text: http://www.emimino.cz/modules.php?func=JokeView&jokeid=48&name=Hrajeme
P.S.: Mikrofón mají Slováci.;)

vj za SonykBel

29. srpen 2008 11:21

Tak těch hodin jsem si nevšiml. Ti komunisti byli tak přirození.

fronfi

29. srpen 2008 08:43

na dárku pro miKšu je nádherné, jak tam přijde nějaký zřízenec a přetáčí ty velké hodiny;)) btw.. škoda bečfestu :((

Stejz

28. srpen 2008 12:47

Pro Miksu: Mam pro tebe darek k 27. narozeninam. Zde je: http://www.youtube.com/watch?v=XmKzw7499wI

KR

23. srpen 2008 20:11

to miKša: díky moc za fotky :-) jsou úžasné

miKša

22. srpen 2008 02:35

Raritka pro zapálené fanoušky Soniků. Kde? No přece trainspoe.rajce.net - mrkněte se :) Ať žije Neckář !

SonykBel

22. srpen 2008 01:40

Cože? DVD s 10% slevou? Voláme.

Алексей

22. srpen 2008 01:01

Профессиональная фото и видеосъемка свадеб в Ростове-на-Дону. Компьютерный монтаж,оформление DVD, печать на дисках. Качество и гибкие цены гарантируем. По пятницам скидки до 10% Тел.:8(909)402-73-63

maru

4. srpen 2008 08:55

Ahoj, nejde mi se spojit s Honzou, je asi furt někde na dlouhých cestách (doufám že je ještě celý :-). Před odjezdem, jsem se s ním předběžně (nejistě) domlouvala, že by jste mi zahráli na vernisáži ve Frýdku Místku. Tak se teda ptám všech, jestli by jste měli volno kolem 31.8.2008 ??? A chuť třeba taky?

fronfi

29. červenec 2008 09:30

to magor: na webu http://fronfi.uvadi.cz/ se můžeš mrknout na videjka z posledního živáku těchhle progresivních lidiček;)

magor

25. červenec 2008 22:58

to já zase na rozdíl od vládi poslouchám asi po dvousté album KOMPLEXIKON.je prostě skvělé.A jestliže i po několika letech si s radostí v autě zazpívám s jurou"něco čekám,kdosi volá, že se vůbec nedočkám",a vlastně celé album si s radostí doprovodím svým hlasem.nebojte,nikdo neslyší, jedu sám.ale samo že největší nirvána je si s váma zapět na koncertě.už se moc těším na další.

Vláďa za SONYK

25. červenec 2008 10:59

Právě asi po sté poslouchám album 'Červeným vrchem' od bývalé stejnojmenné opavské kapely 'Červeným vrchem', která nyní v daleko početnější formaci tvoří band 'LADĚ'. 'Červeným vrchem' je oproti skvělým 'LADĚ' ještě navíc obalena něčím komorně atmosfericky intimním a MUSÍM ŘÍCT, že tato deska našich přátel Peti Uviry a Michaela Kubesy je podle nás JEDNA Z NEJLEPŠÍCH opavských desek, co se tu kdy natočily. Stahujte z www.lade.cz sekce CD's.

Honza

20. červenec 2008 22:09

Ahoj kluci , prosim mrknete na sonyk email. Je to dulezite!

mou

18. červenec 2008 17:37

Jo přesně tak k.... :)

Vláďa

15. červenec 2008 16:02

Jsi hodný Fronfi, že na mne myslíš. Ano, přírodu potřebuju jako sůl. Kolem samé kabely, dráty, monitory, data. Trochu si užijeme prázdnin a pak vzhůru do toho. Čeká nás spousta práce. Koncerty a drcení ve zkušebně s novým HARTKE, které si Jura pořídil nastálo. Nebudeme se s tím mazlit. SONYKBEL

fronfi

14. červenec 2008 11:04

to ..sb.. No super.. skotsko, švédsko..a co vladik..nechcete ho taky vykopat někam do přírody? Ohledně michalova kombíčka...výpůjčka na cd nebo koupě?

mou

14. červenec 2008 04:02

to Fronfi: To víš, že jo. Měli jsme teď záběr a ještě mu není konec, takže se děje Spousta věcí, jen ne koncertování zatím. Honza odjel na část prázdnin do Skotska, já mám konečně taky prázdniny a snažím se o těžký relax (už jsem to obecně potřeboval:), a tak koncertů a zkoušek mám přirozenou cestou míň, v sobotu jsem se třeba vrátil z výletu do Švédska. Ale kromě všeho vás čeká nový sound, minulé pondělí jsem od Míši Krásného převzal jeho milované třístovkové basové Hartke :)) zatím pracujte nebo prázdninujte a natěšujte se, ještě to bohužel, avšak pro dobrou věc a pro vás,potrvá. Já se na to všecko bigbítové a na vás zase tuze těším :))

fronfi

10. červenec 2008 09:04

no tady je živo... co kluciii, jak to s váma vypadá? uvidíme vás někdy i mimo evžena??;))))))))))))))

moogway

20. červen 2008 13:08

Kolaz na titulni strane je od Lucky Michalikove. .........(dobra baba, ja ju znam)

SONYK BEL

18. červen 2008 09:35

Filipe, ale bez Tebe by to tak nešlapalo. Tedy, ještě jednou díky! Ať se ti moc daří. kluci Sonyci (JVC)

FilipF

17. červen 2008 18:22

Ahoj. Musim se taky pridat. Vas koncik byl asi nejlepsi jaky sem od vas za posledni rok videl. Skvely zvuk, cas i energie, dali jste do toho vsechno. Skoda jen ze jsme nestihli postavit podium vcas a vse se tak muselo trochu zkratit.

Vláďa

17. červen 2008 15:22

Ahoj Moniko, též tě zdravím. Díky za pochvalu. Na příštím koncertě ahoj. SONYKBEL

monika

17. červen 2008 14:50

Ahoj Váš páteční koncík na 13 byl super =)Tak se mějte krásně,zdravím Vládu,a ahoj=)

fronfi

17. červen 2008 10:57

to mou: jéééj. že jsem něco říkal.. mám jen dvě ruce a nemocného kompa.. takže výdrž, prosím...výdrž.;) to ..sb.. zapomněl jsem se podělit o svůj dojem z pátečního vystoupení... BOMBA..fakt super.. kdybyste na to hráli, poplácal bych vás po ramenou, či dokonce objal... fakt moc povedený počin..díky;)

mou

17. červen 2008 09:17

to fronfi: Tak nenatahuj a sem s nima!!:))

Stejz

16. červen 2008 16:50

Fronfi, nemusíme ani FTP a ani úschovnu. Dej to na tvůj WEBík a tam si to stáhnem. Což? Maj sa!

fronfi

16. červen 2008 11:06

to stejz:// jaxme se bavili o tom videjku, cos chtěl poslat na sonykmail...má to 129MB... můžeš mi poslat přístup na ftp nebo tak něco? Můžu to hodit i na úschovnu, ale myslím, že tam je to na 24 hodin, tak bychom se museli zesynchronizovat;) to mou:// no kura..aby ne;) a to mám v rukávu ještě 2 trumfy;)

mou

16. červen 2008 10:10

Fronfi super člověče Díky za "studijní materiál":))

fronfi

15. červen 2008 13:54

zdar fans... na www.fronfi.uvadi.cz přibylo video z festivalu 13 - nebudu zlej (23MB - konec písně nebudu zlej + úvod ke štěstí). pěkné koukání, přeji;)

KR

14. červen 2008 21:24

jo jo koncert od koncertu krááásnější. váš koncert byl skvělý start na dovolenou :-)

mou

14. červen 2008 14:23

Včera......to bylo SUPÉÉÉR:))krásné hraní, díky vám lidi :)).

Benny

14. červen 2008 12:20

Včera to bylo parádní, opravdu se to povedlo. Atmosféra neměla chybu a vy jste předvedli excelentní výkon...Těším se na další koncerty...

fronfi

14. červen 2008 11:07

tak fotky jsou tam už taky (včetně Ladě)

fronfi

14. červen 2008 10:38

no páni kluci... Lenina Huxleyová by se asi divila, jak se ti barbaři na začátku 21. století dokázali "bavit";... supr koncík.. videjka na www.fronfi.uvadi.cz

Stejzi

11. červen 2008 15:58

Ahoj P.,na Ladě se moc těším/me, jen doufám že to stihnem, máme ještě malou zkoušku.Snad taky vyjde počasí a nebude pršet.Ať to všem šlape... Tak zatím!

Vláďa

11. červen 2008 15:12

Zdravím Jeanneret a Pteera. Lenina Huxleyová (DemolitionMan) by asi řekla něco jako "rozviň svůj klid", nadruhou stranu Bennett z Commanda asi něco jako "dej průchod svému vzteku". P.S.: My se na LADĚ samozřejmě těšíme taky!

Jeanneret

11. červen 2008 12:43

Moc se omlouvám, bylo to poněkud unáhlené.. Hrozně mě naštvalo, že tady probíhá nějaká reklama na blogy a tak.. Jeste s tím srdcem... Pardon..

Pteer

11. červen 2008 10:04

Nazdar kluci. Těším se na Vás v pátek. P. (Ladě) Ps: to Jeanneret: Nechci žádný flame, ale od člověka který není "konzumním tupým hovadem a navíc je příznivcem "přemýšlivých a inteligentních lidí" bych nečekal (na můj vkus) tak agresivní reakci na příspěvek od KaCzUL. Navíc na tak hezký symbol jakým srdce (podle mne) je. No a taky píšeš v mužském rodě a přitom se zřejmě jedná o nějakou dívenku :-) P.

Jeanneret

11. červen 2008 05:34

to:KaCzUl Ty vole, o co se snažíš? Tady Ti to fakt nikdo nesežere... To jsi hodně moc blbě odhadl cílovou skupinu.S tím křížem byli kluci moc shovívaví, live by to asi pro Tebe bylo horší... Vzpamatuj se, tohle není seznamka náctiletých, tohle je stránka kapely přemýšlivých a inteligentních lidí, kteří kolem sebe nemají žádná konzumní tupá hovada... Omlouvám se za hrubé výrazivo, ale co bys ku...a čekal.....

fronfi

10. červen 2008 10:21

to je náhrobek???;)

SONYKBEL

9. červen 2008 09:21

TO KACUL: dikk :)
__________****
__________****
__________****
__********************
__********************
__________****
__________****
__________****
__________****
__________****
__________****jvc

>KaCzUl<

8. červen 2008 14:47

______*#######* ____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# Zdarec chtela bych vas vsechny kdo ste na tomhle serveru pozvat na muj blogiis.Snazim se aby se vam muj blog libil aby tam bylo vzdycky co nejvic veci kery vas bavej.Proto doufam ze se juknete a pridate hlasa do ankety nebo komika pod neakej ten clanek. Mno tak tady je ten muj blogiiseeek> Zatim zdar webmaster >KaCzUl< btw.dikec ze ste se tam jukli...:D

fronfi

27. květen 2008 13:06

kdybyste někdo měl zájem o rozhození pár flyerů na onen fesťák, dostanete jej ve skále na baru (krnovská 45). uvidíme se na fesťáku;)

SONYKBEL

26. květen 2008 16:45

Do třetice o vstupném na FESTIVAL 13. Neoficiální zdroje zklamaly :) a proto prosím ignorujte informaci níže. Podle nejnovějších zdrojů: 100 Kč na oba dva dny v předprodeji, 130 Kč na oba dva dny na místě. Uvidíme se tam!

SONYKBEL

26. květen 2008 12:34

Z neoficiálních pramenů se k nám doneslo, že FESTIVAL 13 stojí 100 Kč na jeden den.

SONYKBEL

26. květen 2008 09:54

PATY184: Oficiální informace je 100 kč.

paty295

26. květen 2008 09:02

paty295@seznam.cz

paty295

26. květen 2008 08:50

jo a kdybych chtěla jít pouze na jeden den platií se stejně jako za oba dva?

paty295

26. květen 2008 08:30

Ahojky ..Moc by mě zajímalo kolik se bude platit vstupné na festivalu 13, nejsem totiž z okolí a chtěla bych vědět kolik bych si tak měla připravit, kdybych se tam chtěla vydat:) pls pište na email.dík za odpověď:)

miKša

23. květen 2008 15:41

Chci teď říci přede všema jako jiskra jasná, Sonyk Bel je! kapela, i když trochu šťastná ))))

Stejz

23. květen 2008 10:00

Jirko Dobráku, nevím jestli tento vzkaz patří víc do soukromí nebo sem. Ale zvolil jsem tuto veřejnou formu, jde totiž o pozitivno. Chci ti za sebe a kluky Sonyky moc poděkovat za tvoji PR propagaci Sonyk Bel. Opravdu to přínáší ovoce, dnes ráno se mi to potvrdilo, děláš/dělal jsi to dobře, dále vysvětlím při osobním setkání. Díky a ať se ti daří! Honza za Sonyk bel

fronfi

19. květen 2008 15:16

prarno je lepší..to parno už nešlo vydržet;))) .. teším se na fesťák v mp13.. doufám, že se nás tam sejde hafo ..

Peťulinka

19. květen 2008 11:01

Jééé, já chtěla napsat parnu... ;-)

Peťulinka

19. květen 2008 11:00

No to má, hlavně po tom prarnu v posledních dnech. Škoda toho koncertu, moc jsem se těšila. Terezka bude taky zklamaná... Kdyžtak zase v Armě, co?

vj za Sonykbel

19. květen 2008 10:50

Ahoj Peťulinečko, sobotní koncert je zrušen. Mimochodem, vychutnej si jarní déšť a bouřky. Má to atmosféru, no ne?

Peťulinka

18. květen 2008 18:11

Ahoj kluci, chci se zeptat, sobotní koncert se uskuteční nebo ne?

mou

11. květen 2008 15:06

to KR: I pro Nás :)) díky :)

KR

10. květen 2008 09:23

Včerejší koncert v Olomouci, byl úžasný!!! Díky. Byl to zajímavý pocit vidět vás na tom velkém pódiu :-)

mou

6. květen 2008 21:22

DĚKUJEME VŠEM KLIKAJÍCÍM, DNESKA JSEM SI ZAVOLAL O POTVRZENÍ NAŠÍ "VÝHRY"...a fakt..V PÁTEK SI NA OLOMOUCKÉM BEERFESTU PŘED TĚMA BUTAMA A NO NAME ZAHRAJEME, A PISTĚ SI, ŽE VÁM NEHODLÁME UDĚLAT OSTUDU, Vláďa dovolenou Dostal, takže by vše mělo klapnout, DĚKUJEME VÁM MOC ZA PODPORU!! A KDYŽTAK tenhle pátek 15:30 NA DOSTIHOVÉ DRÁZE V OLOMOUCI LAZCÍCH :))

mou

5. květen 2008 14:16

to Sára: Tak uvidíme:))doteď se nikdo oficiálně neozval, a snad nás pustí z práce, je to brzo:)) díky:))

Sára

5. květen 2008 13:23

Tak jste kluci vyhráli konkurz na předkapelu No Name, gratuluji.

stejz

1. květen 2008 20:07

tak to je kurva na posrání: http://www.youtube.com/watch?v=ILJxICUIbCY

mou

26. duben 2008 10:02

hlavně to Honza Hanousek: Ahoj Honzo :)) jsem rád, že tě Peťa Kašný chytnul, a že se ti do toho chce :)) Už teď moc děkujem, bude to jistě + :))
Tenké Struny se dělaly u ostravské firmy FJD Mořkovský
http://www.fjd.cz/vyroba_cd.htm
Cd je pálené na specialních kontrolních linkách, mají celobarevný lepený potisk a kompletní barevný buklet o oboustrané dvojstránce. Dělal se v nákladu 100 kusů a vyšlo to kolem 6000-7000. Komplexikon tehdá stál 8000 (ty jsme si půjčili a splatili až hraním a příspěvkama babiček za vysvědčení a tak:)) ), taky jej bylo asi 120ks a je dělaný stejně u ostravské firmy Ragtime records
http://www.ragtime.cz/
u nich jsme dělali všechny Expedice Apaluchy, které už jsou ale jak mají být, protože se uf uf podařilo našetřit, lisované s pořádným potiskem a 6stistránkovým bukletem. Na lisované cd, je ale třeba matrice, která v základu stojí asi 5000, pak až se počítá cena cd (+- 30 - 6kč) a to jen od minimálně tušim 300 - 500tiset kusů nahoru, jak napsal crack, + tiskoviny a tak, nějaká ta desítka tisíc už se na tom sežere, čím víc kusů tím menší ceny, ale v takovém nákladu jaký se šikne nám jsou to velké cifry:)
Brnkněte tam, nebo se tam lépe zastavte (v Brně určitě něco podobného taky je) a domluvte a poptejte se, co je třeba. Sám se v těch cenících na internetu moc nevyznám a znova se tam jdu ptát. Mění se nabídky, mění se ceny, někdy narazíš na nadšence, který je pro amatérské kapely. :))
.. Pokud chceš prostě v ruce pěkné cd, nepočítej, že má hodnotu třeba 1dnoho piva, ale kolem 50ti 60ti korun za kompletní kus se už dá. Stejnak kdo to nechce, neveme to ani za krabičku sirek.:)
Jděte kdyžtak naší cestou Komplexikonu, nebo Tenkých strun, každopádně máte větší jistotu přehratelnosti cd a bude ňák vypadat, než ručně stříhané a ručné lepené buklety a potisky (s tím jsem si taky fest užil :) ) a fixem popsaná výpalka s otiskem kytaristova mastného prstu.
Jednou se člověk pustil do nahrávání a osobně bych cítil jako plivanec a zradu vlastního snažení, nedat desce i vizuální formu v podobě slušného cd se slušným bukletem a texty třeba...beru to jako naše děcana, a ty se musí mít dobře jak nejlíp můžeme, takže aspoň v malém nákladu sobě a spíš blízkému okolí, což vůdči přespolním je škoda, super kdyby se to jednou zlomilo:)) - i k prezentaci je dobré mít něco vypadajícího v ruce, no minimálně přední stránku bukletu je fajn mít, ať má nahrávka nějaký ksicht. Něco jako když se řekně Abbey road a vybaví se ti Beatles jak jdou přes ten přechod. Za tím stojím:))
Zbytek konzumní a globální měrou samozdřejmě samopalem mezi lidmi a i těma mp3 a wma a oggama a je taková doba, a internet, šak ať se to šíří, já su pro s krásným cd v ruce :))).

jej to sem se zas rozepsal končim :))

crack

26. duben 2008 08:02

jeník hanousků: nejnižší náklad jsem viděl už od 300 ks ale není to nic levnýho. Trochu levnější je si to nechat vypálit u firmy ale to taky dělaj nejmíň od 300 ks

fronfi

25. duben 2008 22:36

to Vláďa: at zijou mp3... fakt.jsem moc rád, ze posluchači svých oblíbených kapel nesní o tom, z jaké výroby se jim oblíbená muzika dostane do uší.. když tak vezmeš "cíle" kapely - 500 ks (lisovanych) cd; a k tomu postavíš cíle posluchačů (co nejvíc mp3 ke stažení)......docela teď nevim, po které stezce bych šel se svou kapelkou s čistým svědomím, počítajícím s úspěchem kapely v komerční sféře... kždpně.... kdo by si nechtěl zalisovat (nalisovat) vlastní nahrávky, že..? extra to Vláďa: někdo si splní sen nahráváním u Jamese;)))...někdo technologií záznamu na médium... hehe;))););) a ještě víc hehe;);)

Vláďa

25. duben 2008 16:16

Ahoj Honzo, Jura ti určitě pošle na mail pár tipů (pokud si v našem pracovním tempu najde trochu času), ale věz, že lisování je záležitost určitého minimálního nákladu, tuším 500 kusů CD, což se samozřejmě dá rozdat nebo prodat, ale výrobní cena 1 kusu není nejnižší. My jsme doposud žádné své CD nakonec nelisovali, ikyž o tom sníme už dobrých 6 let.

Jan Hanousek

25. duben 2008 15:05

Ahoj, já taky s kamarádem vydáváme album a potřebujeme vědět, kdo lisuje CD s bukletem nejlevněji, vydáváme to za vlastní peníze, tak chceme aby nás to stálo co nejmíň. Jinak, těším se na spolupráci s vámi. Mějte se!

fronfi

18. duben 2008 15:54

je to ciste, i kdyz ukrainske;))) http://video.i.ua/user/625858/4403/22166

mou

15. duben 2008 03:18

to multimotyl: nóo:))

Multimotyl

14. duben 2008 11:18

k úvodní fotce: říznul bych ji zespod a vyretušoval lahev. Jinak docela vpohodě...

pteer

12. duben 2008 20:38

Vláďo , telepate. Všechno už víš a tak nemá cenu nic psát. Tak, třeba zbytek NIN, pošlu. P.U. (ladě)

mou

11. duben 2008 14:04

to fronfi: tak to sou šviháci super :)

fronfi

11. duben 2008 14:00

to vláďa: asi 15 minut se řešilo, jak s penězma, nakonec se s romanem domluvili aspoň na cesťáku.. Pak teda jakože nám zahrajou 2 songy akusticky... a asi během 4 skladby už jich bylo na pódiu 6, aparatura zapnutá, světla zhasnuty... nakonec dali cca 12 kousků.. asi tak pro 8 lidí (2 jejich známí z OV, co přijeli s nima; moje máti, co trhala lístky; roman jako zástupce majitele klubu + dámský doprovod; zvukař a jeho kamarád; servírka a já). Byla sranda. hodně komunikace se sedícím publikem.. vtípky a srandičky..

Vláďa

11. duben 2008 13:35

FRONFI, a zahráli ti? :D

mou

11. duben 2008 13:24

a doprčic..:(

fronfi

11. duben 2008 12:44

to ..sb..: hej kuci byl jsem včera ve 13 na kuličky štěstí... byl to mazec..dorazil jsem tam 5 minut před plánovaným zahájením koncertu..a byl jsem tam PRVNÍ.. bohužel taky poslední... tak vám jen přeji, ať se vám to NIKDY nestane;)

mou

11. duben 2008 09:02

DOBRÁK NÁŠ PŘESE Sláva Sláva :)))

moogway

11. duben 2008 00:38

Ta zrcadlici fotka je skvela ... az ted jsem si vsiml, ze Vlada tam dela srandovni ruce. To by chtelo mozna zvyraznit, ze. Kdo tu skvelou fotku delal? Kdo se to na vas dival?

mou

10. duben 2008 09:40

:))to Tess: Přesně Tak Hi-fi byla podlední deska R.e.m.,kterou jsem vnímal na plno, pak se mi nějak kuci ztratili,stejnak só super:)) To fronfi: :))si piš, šak taky hodně předělávali staré fláky, ikdyž...oni sami jsou staré fláky-neuvěřitelná výdrž!! s velkou ctí ...a Keith je nejlepší:)) - http://www.youtube.com/watch?v=Q9-FbvTJJLM , http://www.youtube.com/watch?v=tuGjBNSRi1c , Keith s Willie Nelsonem :)) http://www.youtube.com/watch?v=0ojXKbYFnus , Willie Nelson (i indoši mají svoje:))von je sice polovičatý, ale je!! :) ) http://www.youtube.com/watch?v=hcXVUi35Y4Q :))

fronfi

9. duben 2008 07:18

a ještě jeden kytaristycký taneček bo diddleyho http://youtube.com/watch?v=6F1Mk6U5zVY ;)) a už je jasné, co poslouchali stouni;)

fronfi

9. duben 2008 07:03

Jen jsem se rozhlédl po starších ročnících a hleď...tohle podle mého stojí za zkouknutí;) divadlo jednoho herce v podání bobbyho mcferrina http://youtube.com/watch?v=LtXrKo8Btfc

Tess

8. duben 2008 20:55

Nové cd R.E.M. je skvělé :) Zdá se, že se konečně zvetili po odchodu Billa Berryho (nemůžu si pomoct, ale od New Adventures in Hi-Fi na jejich deskách něco chybělo). Supernatural Superserious: http://www.youtube.com/watch?v=_We6ubpUHZs

fronfi

7. duben 2008 12:25

to mou: skladba pěkná, ale když tomu bonovi nemohu přijít na chuť..to se musí pořád chovat a vypadat jak pako?;)))))ale zmákli to pěkně s tím frankem;)

mou

6. duben 2008 20:17

to fronfi: něž někdo najde ty kovboje, dej si tohle - !!!!:)) - http://youtube.com/watch?v=2mOF-lm16aI

mou

6. duben 2008 20:10

to fronfi: To nejni Ray:)) to je Huddie Lettbeter zvaný Leadbelly, stará bluesová a folková garda, hráč hlavně na dvanáctku, bavlníkový makač, něco odseděl, někde se porval a ten chlap už nevstal...a tak, typické osudy starých bluesmanů:)) šak umřel někdy 1949, takže ta My Girl je stará jak Metuzalém:))

fronfi

6. duben 2008 14:10

to mou: ooooo jeko mooc otevřené oči překvapením při poslechy My girl v podání raye;)) supr;) tak me napadlo, kdyz je tady tolik znalců... schválně..kdo najde na youtube videjko, kde je bono a vlastne celý U2 převlečení do kovbojského a hrají před spoooustou lidí nějaké kántryjovky...a nikdo netuší, že to jsou vlastně U2...jednou jsem to viděl ale pozdějijsem to už nenašel;) smějte se fajn;) fronfi

mou

5. duben 2008 12:06

:)))spousta inspirace, Mekoš mě opět příjemně překvapil:)))Ray je bůh:))a síla akustické kytary nejen s bluesovými kořeny bude vždycky živá, dobré písničce to stačí:) (ani Plíhal se nezapře svým swingovým ragtimovým - kořenovým přístupem k technice hry):)))přikládám Pete Townshenda coby schopného akustika i vyhlášeného divočáka:))a jeden song od ...Nirvany:)))
http://youtube.com/watch?v=1x3rU2i9OJQ
http://youtube.com/watch?v=6e8mdm7JKcQ
http://youtube.com/watch?v=qzPZ2ONFioY :))

Tess

5. duben 2008 09:44

Btw.: nájezd Blues Explosion na francouzskou televizi. Kdyby je tam nechali ještě pět minut, asi by to srovnali se zemí :) http://youtube.com/watch?v=kA_dSBLp1A8

Tess

5. duben 2008 09:40

to mou: krásný playlist :) Legendy jsou holt legendy :) Od Raye mám stejně nejradši Hit the Road, Jack: http://youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I (řekla bych, že za to může sám Jack Kerouac, ptž třeba jeho Na cestě je úžasná; a taky byl velký blázen do muziky :)). Když jsme u těch legend, Johna Faheye byste měli oťuknout: http://youtube.com/watch?v=qYDrkG2EGwg. Hodně ovlivnil třeba Nicka Drakea - neprávem opomínaný, introvertní, docela depresivní, ale instrumentálně dokonalý britský kytarista a zpěvák: http://youtube.com/watch?v=hE0ODrmaiFE (jeho vlivy jsou slyšet třeba u Elliotta Smithe, kterého možná znáte z Dobrého Willa Huntinga - http://youtube.com/watch?v=zH8-lQ9CeyI).

Jožka

4. duben 2008 23:37

Tak toto je nářez, P.McCartney a raný dance song:) http://youtube.com/watch?v=hWg4PTNNamw

mou

4. duben 2008 20:25

Rock´n´rollová poznávačka - ony se ty styly do bigbítu stejně vždycky míchají všelijak od bluesárny navrch asi:) staromilec no :))) pardon :)) ňák sem si tyhle legendy nemoh odpustit, když jsem o to zavadil, kde jsme to začali u Pearl jam ?:)))
Tenhle pán musel velice zapůsobit vizuálně na Prince, a opravdu geniálně ho imituje Paul mcCartney na deskách Beatles, včetně jeho obr hitu Lucille -
http://youtube.com/watch?v=kZ6h0kyqSRk
Tenhle pán měl pyromanské sklony, narozdíl od Hendrixe, zapaloval celá křídla -
http://youtube.com/watch?v=yQMYtUB2Y_k
Tenhle pán může za Karla Zicha -
http://youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw
Tenhle pán je můj velikánský feelingový a taky rozplakávací miláček s velikým záběrem od swingu přes rhytmnblues, rockec, soul a country a a a :*-
http://youtube.com/watch?v=n9h77KzF2iY
Tenhle je největší rocknrollový medvídek -
http://youtube.com/watch?v=ICq9lEqj4cI
Tenhle pán může za Pretty Woman -
http://youtube.com/watch?v=pb_w4VsSyaQ

a slepecký rhytmnbluesový bonbónek BOMBAAA, tohle byli vždycky oba Takoví machřii!!, padám ze židle,ZZbožňuju!!Haleluja!! -
http://youtube.com/watch?v=XJYUSdX-Rps
:*******))

mou

4. duben 2008 19:16

to Tess: :)díky!:)to je fakt kořeny Jsou kořeny :)) každopádně je krásné, že Neil Young, Pete Townshend a podobní titáni si s Pearlíkama klidně pinknou a Pearlíci i sami za sebe přebírají jejich klasické perly a solí je lidem, bo bigbít jak cip:))jako nechutný staromilec jsem si dovolil vybrat z tvého undergroundrockenrollu :)
The Jesus Lizard - http://youtube.com/watch?v=7wilcAlAal8
Guided by Voices - http://youtube.com/watch?v=zN9x6zckn18
Sonic Youth - http://youtube.com/watch?v=2T4BsnXmJaI
Slint - http://youtube.com/watch?v=gh9Y2j06_4k
Blues Explosion - http://youtube.com/watch?v=3nZ2S14J5II
taky White Stripes tipuju :) - http://youtube.com/watch?v=buIkPVqys1U
a jistě za to všechno může i tenhle pán, co naučil Anguse Younga stříhat nožkama a vůbec ovlivnil elektrický svět svou rozladěnou elektrikou, Dámy a Pánové!! Mr. Chuck Berry - http://youtube.com/watch?v=R0YUA3yTUss :)
nebo tenhle pán než si blues všichni ti Berryovci a Elvisovci zrychlili:)) http://youtube.com/watch?v=rOyj4ciJk34 :))

Tess

4. duben 2008 16:13

To je teda smutné, když si někdo myslí, že v 90. letech rock´n´roll umřel... Možná se spíš přesunul více do undergroundu, a k nám se moc nedostal, protože pominout kapely jako Slint, The Jesus Lizard, Guided by Voices, Sonic Youth etc. by byl hřích! :) (ach jo, teď se mi v hlavě rojí sposta jmen... last.fm a youtube to jistí) Od Slint si zkuste poslechnout cd Spiderland, je to sice hodně odlišné od věcí, které jste tu všichni jmenovali, ale je to legendární (pokud nechci říct přímo první) post-rockové album. Pak bych doporučila třeba Blues Explosion Jona Spencera. Kombinují poměrně dost žánrů a frontmanova energie by mohla zásobovat celou Opavu :)

mou

4. duben 2008 12:35

to stejz: http://www.youtube.com/watch?v=5phU2aJ5h0M :)

stejz

4. duben 2008 11:21

Kluci, připojím-li se taky do dikuze, zdůraznil bych skladbu "I'm ocean", kterou kdysi natočili kluci od Pearl Jam společně s panem Neilem Youngem. Je douhá a pořád dokola 4 akordy...pořád ,pořád... A je tam moc textu, moc problémů a možných řešení je totiž neskonale mnoho, však to znáte. To CD se jmenuje MIRROR BALL a v roce 1995 tento projekt byl i v Praze. A navíc toto CD nahrál jeden z neznámých, ale zato pro mě jeden z nejlepšich bubeníků na světě - pan Jack Irons! Důvod, proč to tady píšu je ten, že ti co si myslí že v 90. letech rockn' roll dávno umřel,se moc pletou. Je to poctivá práce! mějte se, Honza

mou

3. duben 2008 19:34

a když jsme u teď sladeů, to takhle Butler, že jo:) http://youtube.com/watch?v=zAGNwmyCxzY

mou

3. duben 2008 19:27

Zrovna tak ďábelsky albínský bratr náprstkového Hendrixe, sladeového zábíjáká, bluesového Freddieho Krugera - Johnyho Wintera - Edgar....a až do konce přátelé, dejte si to!! Hlavně Moogway!:)) - http://youtube.com/watch?v=x1mV_5-bRPo a Johnyho si taky nakonec dejte ať jsme při těch bráchách - http://youtube.com/watch?v=mIHVLUPGOI0 :)

miKša

3. duben 2008 10:49

Ale co bych mluvil dlouhou řeč. Vy jste sůl Země, Vy, opavští kluci. A pán bůh vám kluci opavští...požehnej :)

mou

3. duben 2008 08:00

..bílým vínem :)

moogway

3. duben 2008 06:48

\\\ZACATEK CHEMICKEHO POSYPU/// Jak rika Karel got: Ono se v sedesatych letech povazovalo za drogu trocha algemy, ctvrt toho, pul toho, stacilo to zapit vinem, no a uz to bylo 8D ... Ten interpret si mysli, ze strasne jede, ale sal ho vidi strizlivyma ovima ..... hlas musi byt v poradku! \\\KONEC CHEMICKEHO POSYPU///

mou

2. duben 2008 14:57

Vy feťááci, já vám cracknu hned esi cete :)))))))

fronfi

2. duben 2008 14:45

to Vláďa: mohu se přidat? Pozítří mám volno ;)))))heh

Vláďa

2. duben 2008 14:11

Teď jsem se dočetl, že 'crack' je cenově dostupnější alternativou kokainu. A pak mi to docvaklo: SOCIALPARTY ;).

Vláďa

2. duben 2008 14:08

to crack: Nemáš nějaký 'crack'? Chtěli jsme si s bandou udělat pozítří pěkný večer.

crack

1. duben 2008 16:52

jo, ten email: socialparty@email.cz

crack

1. duben 2008 16:51

multimotyl: ehm, co ty fotky jak tak vehementně slibuješ? pošli mi nějakej odkaz na ně na mejl. dík Socky

mou

1. duben 2008 09:36

to kubyis: S kontaktem trošku kulháme, nejsi první kdo jej přehlédl, je v sekci O kapele, zkusíme s tím v průběhu něco udělat, celkově máme nějaké plány s našim webem, akorát se k tomu nemůžem dostat:)) - jinak sonykbel@centrum.cz jinak brnkni třeba Honzovi - 728146366

kubyis

31. březen 2008 18:48

Ahoj kluci, pls mohli byste se mi ozvat na mail? nějak jsem tu nenašel kontak na vás, potřeboval bych s váma mluvit ohledně monžém budoucím hraní-vašem :-) dík k.

mou

31. březen 2008 11:23

to fronfi: :))) už tehdy v mládí mě zkušenosti provázely tím, že spíš nechce :( ..:))) tak jsem tím začal :))

fronfi

31. březen 2008 08:55

to mou: možná pichlavá otázka, možná zbytečná... ve skladbě Pocity..text "ať nechceš anebo chceš".. tos někde slyšel nebo se ti tam prostě hodilo otočit klasické "ať chceš nebo ne" btw... vaše skladba na youtube je moc príma (vč. komments)

mou

27. březen 2008 13:43

to fronfi: SUPEEr!!!to jsme louskáčci:))Paráda!!:) Dámy a Pánové - Black Sabbath - She´s Gone - album Technical Ecstasy 1976 :))) Fucking Crazy!!!! bo hlavně Geezer tady krásně klouže a super, že nám to Maruška Rottrová s Jarkem Nohavicou ovoněli deštěm - "..My summer love has turned to rain, all the pain.." - http://www.youtube.com/watch?v=F7lRBM2U3nc :)))..arrive

fronfi

27. březen 2008 13:06

to mou: jasnéééé.. lásko voníš deštěm;))))) sakriš... to bude tím stářím;)) taxmě zase jednou poučil;)) fronfis flaxa dog show - zase jenom smajlíky;))) dík za zpříjemnění šichty.. arrive

mou

27. březen 2008 12:15

to fronfi: ne:))nemá:)) jen patrám s tebou:) to jsem zvědavý kerý song od ozzyho máš na mysli...no koumej...když rychle vzpomínám, pletu si občas názvy Dívka s perlami ve vlasech a Lásko voníš deštěm, nebo zmotám nápěv Omegy s Uriah Heep s Lady in Black:) vopíkačka za počítám dluho, ale potom třeba 20 opíkaček, hlavně sopka wurst nebo fronfis flaxa dog show tam je taky dobře :))

fronfi

27. březen 2008 10:09

to mou: jééé. teď se cítím dotčen...copak war pigs má něco společného s dívkou s perlami ve vlasech??? to by si mohl splést jen niemand;) tak asi mě tak tipuješ;)))) hehe nicméně jsem tu "moji" ozzyovku na youtube zatím nenašel..no:( ale já se nevzdám... btw.. neplánujete nějakou vopíkačku (např. stejzs garden..)?

mou

27. březen 2008 08:45

to Fronfi: že by Ozzy zpíval Omegu? to bych bral :) natočil desku Under Cover a docela mu tam to coverování jde od Beatlů přes Stouny :) možná ti přišel podobný nápěv ze skladbičky Sabbatů War Pigs..taková stadionová melodie..vždycky tím štenkruje na koncertech, na studiovce to, ale, myslim, tak stejně ani neni..:)

fronfi

25. březen 2008 13:09

to mou: jejda.. behind blue eyes... bizkit blee.. huům nesahají po kotníky a jejich podání ... běžná tuctová grcačka bez emocí... omega vs. scorp+brichta.. tuším, že to ještě nazpíval ozzy..nebo si to pletu? to moogway: nemám doma křeslo..nemám doma gramec...jen ty popraskané stěny;))

mou

24. březen 2008 17:19

to Fronfi: To víš, že by mě Omega zajímala ve větším rozsahu, ikdyž potom začali být moc 80smdesátkoví, docela slušný základ mám, hlavně desku Elö tu mám moc rád :) no a Skorpici a Brichta achich ouvej pro me teda nezabodovali...že:)): http://youtube.com/watch?v=CGt-rTDkMcM

moogway

24. březen 2008 16:35

Decka poslouchate jeste gramofonove desky, kazety??? ------------------------------ pro fronfiho: Tak tos me zklamal :-B Predstavoval jsem si jak sedis doma v kresle vedle gramofonu a za Tebou je napraskana stena s gramodeskama od Omegy.

fronfi

24. březen 2008 11:27

to mou: mimochodem..kdybys měl juro zájem... mám doma 17 alb Omegy... vlatně..kdyby měl kdokoliv zájem.. viva torrent;)

Vláďa

23. březen 2008 19:42

Moogway :D. Kdo nechápe: http://www.youtube.com/watch?v=i9s-IoQ7zYE

moogway

23. březen 2008 18:28

Hej Ti fanousci - take bobky, a ten kytarista taky kliiidaaas a v tom studiu jak to mixovaali.

mou

21. březen 2008 19:11

Art Tatum černošská pianistická legenda - síla samouků - miláček Raye Charlese :)) Behind Blue Eyes jsou prostě sqělííí The Who!!! kam se SEROU Bizkiti be e!! :))

Jožka

21. březen 2008 14:53

Greg Howe - blues, jazz, metal, neoklasika, rock, hard rock, funky, groove, latina atd. super:)
...a jak si tam posunuje to kapo během hraní:) http://www.youtube.com/watch?v=wBTJoo9OOFo
http://www.youtube.com/watch?v=edVbz_uXJd0
http://www.youtube.com/watch?v=a0o5Val5pHo
Tak tady je hustá basa, parádní zvuk :) http://www.youtube.com/watch?v=ZODl_XNAry0
Hh, jak má polátaný ten mikrák :D http://www.youtube.com/watch?v=5_1RqyNdzbE
A toto nemá chybu:)Art Tatum:) http://www.youtube.com/watch?v=qYcZGPLAnHA

mou

21. březen 2008 14:18

to fronfi: čóveče to nevim, i s kazetama neni sranda :( šak viš:) kdyby ti stačil Greatest Hits, nebo jejich velká deska Déjá Vu - jsou na ní super věci jako Teach your children nebo Our house, Youngovo Helpless.. tak se ozvi.
to Multimotil: Áno proletělo to kolem mě :) nebo So Long, Marianne - http://youtube.com/watch?v=vZ61su9H5RU

Multimotyl

21. březen 2008 13:34

Tak Juro díky za vyčerpávající seznam... Jestli můžu doporučit jednu Cohenovu pecku, kterou možná neznáš, tak to je Closing Time. http://www.youtube.com/watch?v=hrPEM2qc-j8

fronfi

21. březen 2008 12:40

když už jste se tady tak rozepsali o sqělé hudbě... našel jsem včera u kámoše gramof.desku crosbyho, stilla a nashe (bez younga)... komu to strčit na stočení na cd? poraďte, pls;)

mou

21. březen 2008 11:50

Veselé klipy z našich luhů - http://www.youtube.com/watch?v=gbXCldSKooc
http://www.youtube.com/watch?v=SAdc_fkQTdA
http://www.youtube.com/watch?v=QEA0VAsYj_c

mou

21. březen 2008 11:30

to Multimotyl, to Radim..: Kuci jo jo :) boží jak se ani REM ani milovaný Joe úžasně nezapřeli, mám tyhle lidi moc rád:)) dobrá písnička je holt dobrá písnička, Cohen tohle umí, nemluvě o Bobu Dylanovi! ..živý Partizán s loutnistou, nebo na co to hraje, je skvělý!!
Vydavatelství Columbia teď vydává vyčerpávající a šikovně sestavené 2cd Essentialy - mezi Elvisem, Johny Cashem, Roy Orbisnem, Joplinkou či Jacksonem, ale i třeba Jefferson Airplain je i Cohen, všecky zmiňované skladby tu jsou...
taky Hallelujah - co se objevila ve Shreckovi, byla li řeč o Nohavicově Partizánovi - zkuste taky Suzanne, kterou slušně přezpíval Vašek Neckář, Tower Of Song - kterou si lajznul Pavel Bobek jako Věž tónů a slov, zdá se že se oba drží textu kuci!!tak kdo neumí englicky, jako já, prosím, aby jste víc věděli o čem nám ten Cohen zpívá:))
Zuzana Michnová má na desce Marsyasu "Jen Tak" poctu Cohenovi - píseň Leonard - esi on tady za totáče nebyl hrát...

mou

21. březen 2008 10:37

to Stejzi: Peter Gabriel je skvělý, s jistotou koukni na alba So a OVO
...Hit je ideální výcuc - dneska už je toho spousta klasika :))...
BOMBY (pro mě) - Solsbury Hill - byla v nějakém filmu s Cruisem, tuším Vanilkové nebe nebo Magnolia, Shock The Monkey - Ozzy ji dokonce zpívá s Coal Chamber tuším, Sledgehammer, Don't Give Up - duet s Kate Bush (příjemný klip),Red Rain...You Tube to jistí - stojí to za to!!!! :))
no jo :))))
http://youtube.com/watch?v=_oaSZxd9jOY
http://youtube.com/watch?v=0nFgROLbeJY :))

Radim

21. březen 2008 08:05

Jo Cohen je genialni (ta čistota, texty), mi ho stryc nahral v polovine 90. let, nemohl jsem tomu prijit na chuť, ale tak pred 7 lety jsem to zpatky vyhrabal, poslechl si i koncerty a dost tomu propadl. Osobne mam asi nejradsi pisen Partisan, kterou u nas v 80. letech docela dobre prelozil a prezpival Nohavica. http://www.youtube.com/watch?v=wTwr7CLT5aU nebo koncertní verze http://www.youtube.com/watch?v=x2I5UYkcPAY Je úctyhodné, že si svůj standart drží i na posledních albech

Multimotyl

20. březen 2008 18:49

Taky jsem nedávno objevoval a objevil jsem Leonarda Cohena. Rozhodně doporučuju First we take Manhattan ( http://www.youtube.com/watch?v=tFBKV0zVXSE ). Pokud by to pro někoho bylo přístupnější, tak může variantu tohoto songu od Joe Cockera ( http://www.youtube.com/watch?v=AwrkY437-oY) nebo REM ( http://www.youtube.com/watch?v=-rSe4cBNhSk )

Stejz

20. březen 2008 13:09

Přátelé, kamarádi, je tady nějaký fanoušek Petera Gabriela? Dostaly se ke mě alba UP a HIT, obě jsou skvělé. Dlouho jsem neslyšel kvalitní pop s prvky elektroniky.Tip na desku! H.

mou

20. březen 2008 11:13

..ale před tím vším si dáme chvilenku nohy na stůl, teď je toho opravdu na zvládnutí hodně a plánů a plánů, co se ještě postupem a zvladatelností všelijak překrucují a mění, aby jsme všichni s Váma před náma mohli mít větší fajn :)... chtěl bych určitě početnější a hlavně dobré koncerty, na které je třeba se koncentrovat v plné síle, dělat milión věcí na ráz jak skoro děláme, to by vypadalo :)) je to přece pro radost všecko!! :))..tak nerad bych se s toho po....(norkoval):)))) :*

Vláďa

17. březen 2008 19:13

Koncerty chceme a plánujeme. V současné době jednáme o společné mini-šňůře s kapelou HC3, nebude chybět ani několik samostatných opavských koncertů, chceme předvés pár hodně tvrdých koncertů v Ostravě, Brně, Praze, Olomouci. V žádném případě není záměrem 'moment překvapení'. Chceme, aby koncertů rapidně přibývalo. V současné chvíli, makáme na něčem. Na něčem pro vás. A tomu teď věnujeme 100% času.

fronfi

17. březen 2008 17:01

to ..sb.. <rýp>a proč až ve druhé půli? Nemyslíte, že 2 koncerty za půl roku je málo? Lidé s horší pamětí během toho čekání zapomínají, na co se to vlastně od posledně tak těší... A spoléhat na faktor překvapení se mi nezdá rozumné..</rýp>;)

Vláďa

17. březen 2008 16:49

V druhé půli tohoto roku chceme udělat mnoho klubových koncertů, víc než kdy předtím. Vydrž.

fronfi

17. březen 2008 16:29

ahoj kluci... proč častěji nekoncertujete?? díky za odpověď..

mou

17. březen 2008 15:04

to Fronfi: něch sa páči :))

fronfi

17. březen 2008 13:49

to mou: tak vidíš.. chyby v textu odhalím, ale i tak sa mi páčíte a s textmi súhlasím...bulváre;)))

Jožka

11. březen 2008 14:13

1) Ehm, ladí neladí je sux. Se tam posledně nějaký týpek styděl za to, že poslouchal metal, deep purple, AC/DC a jiné. omg, sráč... a jak mu přizvukovali ... :-/ Vůbec se pojetím z toho pořadu stala nechutná loutková rádoby antikomerce, je to přitom komerce v jiném hávu. Ach jo. 2) Toto se netýká hudby, je to jen taková zajímavost.:) http://www.youtube.com/watch?v=Z7CyPtF0ChA 3) Jestli budete dělat ten táborák, tak protože ještě není moc teplo v noci, tak je tu jedno řešení: http://www.ceskenoviny.cz/bydleni/interiery/index_view.php?id=242405 ;)

mou

10. březen 2008 14:32

to fronfi: Vítej zpět na bulváru :) Jo Jo ty to si :)) co vždycky ví, kde jsem se na koncertě seknul :)).

fronfi

10. březen 2008 10:24

to all: Anathema má s těmi texty recht;)

Anathema

9. březen 2008 23:23

Jdete do toho :)

mou

9. březen 2008 19:50

ještě to Anathema: Prý, že to Zdechni, jak jsme to s Kamilem Stoklasou tolikrát řvali pod pódiem je "vzdechni" - fikaně to kuci vymysleli :). Psychonautů je škoda..
S tím táborákem, to je největší bomba... Sákriš, my děláme prostě Písničky! :)) Byli jsme překvapení sami, když jsme to jen tak z hecu u jedněch prázdninových buřtů zkusili na španělky a přehráli takhle hodně našich písniček...proto se těším až bude konečně čas na pořádný akustický Sonyk, mohlo by to být pro vás fajn myslíme si, oťukáváme si to zatím po těch našich vernisážích a na Etno Jazzu na Sádráku jsme tak hráli. Třeba u Evžena by se mi to líbilo. Nebo schválně lajznout nějaký folkový festiválek, co by to s lidma dělalo, třeba by to fakt fungovalo, když to píšeš, asi o Jiných buřtech a ohni, i ty :)))
Díky.

mou

9. březen 2008 19:41

to mbsesš, to Anathema: Je skvělé, že to naše pinkaní někdo rád protáčí, upřesňuje si myšlenky, významy, detaily a muziku nebo hledá nové. Aby jste se pak na nás na koncertě nemračili, když zahrajem něco jinak, nebo popletu text. :))
Nedávno jsem si udělal čas na Bridges to Babylon od Stounů. Jak jsem si myslel, že celé album nevydržím a budu v něm jako tolikrát skátat, vydržel jsem to s otevřenou pusou, co mi kde ušlo.
O co je to srandovnější, když si pustím za čas nás a objevím tam detaily, co jsem vypustil :))
Vokály mám moc rád ( Cosby, Stills a Nash!!! ... :)) ), ještě, že se navzájem držíme na uzdě a zároveň se kombinujem, je to ve výsledku vždycky radost.
Ten proběhlý rozhovor o textech je moc dobře - Vždycky je co lepšit:)). Kujem :)

mbsesš

9. březen 2008 09:31

100O% souhlas s Anathemou.koncerty maximální pohoda,cd poslouchám často,což je známka kvality,že se mi ani po 50 násobném přehrání neoposlouchají.naopak objevuju nové zvuky a hraní si s vokálem kterých jsem si dřív nevšiml a to mě pokaždé potěší.jen tak dál.

Anathema

9. březen 2008 02:52

Vase texty jsou paradni :o) na bigbit jsou tak akorat k zamysleni, zpivate o vsednich vecech a vsednich/nevsednich pocitech, ktere potkavaji vsechny z nas, no a co, ze refren je treba ver mi uhorim baby, ver mi uhorim save me, kdyz to vystihuje podstatu. Libi se mi to a myslim, ze rozhodne nejsem sama, komu se to libi :) to vy jste ti, kteri vi nejlip jak delat vasi hudbu, protoze je VASE. co treba takovi Psychonauti xD Kdepak ty ptacku hnizdo mas, snad tam za vodou v rakosi bo ezli ni, tak zdechni, tak zdechni xD popripade Cau sem tady, sem navoneny a umiram hlady xD A taky si je rada poslechnu, moc rada :) nikdo se nikdy nemuze zavdecit vsem. Hlavni je, ze se vase hudba vcetne textu libi mnoha lidem a vase pisnicky se daji zpivat i za noci u ohnu. krasa :)

mou

7. březen 2008 12:41

nóó eh nóó... nevim. :)

Jožka

7. březen 2008 12:33

Zdravím humuse do Čech a všechny ostatní. Kdy bude hotové teda něco dalšího, tak plus mínus? Hlad je pořád;)

mou

7. březen 2008 09:39

to humus: J Pověděli! :)) - taky děkuju za debatu a přeji zdar :)) Příští počin se pomalu a jistě jednoho dne přiblíží, vlastně...pořád něco chystáme :) teď docela něco intenzivně....vlastně............pořád něco chystáme...:) to "příští" postavené na tomhle rozhovoru musí ještě sice částečně počkat a dospívat se, ale taky se doufám naplní, kéž by aspoň nad půlku lahve :)...:)Humusi máš to u mě pane!! :)) Pěkné dny, a na příště, děkujeme Ahoj

humus

6. březen 2008 22:35

Zdravím všechny člověky ze vzkazů. To mou: Chtěl jsem přispívat další přípisek s konečným "rozborem" (.-)), ale po tvém příspěvku z 5.3. 16:36 si myslím, že by to bylo jen znovupřetáčením ohrané desky a plněním plné láhve. Asi jsme si důležité pověděli (myslím, za sebe, že ano)- děkuju za pohodovou debatu a přeji hodně zdaru... to SonykBel: Sonyky z očí (a hlavně uší) pouštět nehodlám, jelikož jste stále víc než jste byli a doufám (vsázím!), že to tak půjde i dál. Ahoj, třeba do debaty o příštím počinu. humus

Jožka

6. březen 2008 18:51

to mou: A jooo, Matěj. Kde je mu konec? Beňa neznám, nejsem do blues tak zažraný, i když si na tom sem tam začínám ujíždět.:) A plakáty vypadají pěkně, mají ten westernový nádech.:)

mou

6. březen 2008 16:57

http://www.lubosbena.sk/reviews_hudba_sk.htm
http://www.lubosbena.sk/
něco autentiky od Missisipi a Missisipi československá, ..ty plakáty jsem dělal klukům já a mám z nich radost tak se ci chlubit, bo blues :)) mrkněte.

Jožka

6. březen 2008 15:36

to Stejzi: Dobrý článek. Není nad ruční práci. :) to all: Taky hodím něco do placu: http://jurkovic-guitars.com/

Stejz

6. březen 2008 10:04

Ahojte, dnes jsem objevil zajímavý článek, může být věnovaný buď bubeníkům nebo vše-aktivním nadšencům(např. Multimotýlovi): http://magazin.sferabubeniku.info/hanus-hert.htm

mou

5. březen 2008 16:44

to Fronfi: To se ti Juro nedivim, když si s toho měl tak zánět spojivek a do kroužkové vazby se to nevešlo :)) ty bulváre :))

mou

5. březen 2008 16:36

to humus: Ahóój:) ta přesdržka, byla čoveče i docela podstatná zkušenost, docvaklo mi spousta věcí, třeba jak mám vlastně docela bohatý a barevný život (a vousy :) ) na rozdíl od takových umávanců:)).
Těma Čechama se nesměju, to je radost z toho, že si zdál než z opavského okolí a Ještě přes Brno:)a Ještě máš chuť napsat.
Martýriovitost mi došla bohužel až posledními negreakcemi okolí a je to pravda, típli jsme to s Jožkou - ono protože, základní poučení a uvědomění padla. Vůbec hodně věcí mi došlo:) a to jsem chtěl touhle diskuzí doufat. Svojí odezvou si mi to potvrdil, takže na své jsem věřím přišel a zbytek už si musím přijít především sám!! Moooc děkuju:)! Potřeboval jsem dojít hlavně k myšlence jak vyčistit svojí mnohomyšlenkovost, a s tím jako tvořič:) bojuju, propadám tomu semotamo, zapomínám na to, nejen v textech a teď mi to tebou došlo ještě vííc -
moc fajn za "neměnit pravidla hry" držet se směru, myslet víc na jinou hlavu posluchače...a zlehčím si to:) - odskakovat tématem i formou opatrně, když už odskakovat.
Věčného světla nedosáhnu, chtěl jsem, ale své tvůrčí lampě vyčistit kontakty, občas bliká hůř než zářivka :)))
Je to Tak! - hledat co "nejlepší" tah v příjemně a fikaně jednoduchém, nikoli v pokřivenostech (ty moje metafory a tak..), kterými jsem se snažil text udělat :))!Strašně zajímavý a nadupaný!:)), čož nebylo liché maximálně tak pro mě :)). Jistě budu asi ujíždět a přestřelovat věčně, ale myslím, že se může opravdu stát, že se v nových textech všemu co tu padlo "formou-technikou textu" aspoň přiblížím. :) Sám bych na to nepřišel vůbec nebo spíš tak o dost později :).
Spisování s Jožkou, jsem ale i potřeboval, protože až potom jsem se skutečně a pevněji sobě dobral k dobrým faktům, které máš už v prvotních řádcích cos napsal. To baseballové kolečko mi myslím prospělo i přes tu písmennou mlhu, kterou jsme tady s Jožkou způsobili :))

NO TEDA!! Zdá se, že jsem udělal přece dobře a mám z toho teď radost. Dalo mi to dost, doufám, že nejen mě. Takže děkuju, žes mi okoukl prsty, ostříhám si nehty (půjčím si i pilníček, heč :) ) :). Děkuju kuci oběma:).
Na psanou, či viděnou třeba v tom Bérně, už tak kalkulujem pomalinku kam bychom tam zas jednou mohli :))
Ať se ti zatím daří.
Ahoj Jura

fronfi

5. březen 2008 09:06

jdu se učit PHP a udělám si vlastní vzkazník fandů soniků...:((( vypadá to tady jako v bulváru

humus

4. březen 2008 23:30

to mou: je mi jasné, že jsi nevymýšlel texty narychlo ve chvíli mezi večeří a cestou na pivo, že tam ta práce hlavy JE, že jsou tam ty zážitky, zkušenosti. Bez problému tomu věřím. Z pohledu obsahu těch textů většinou jednoduché vůbec nejsou. Někomu tak ale, přesto, můžou připadat! Problém je v nastartování textu, možná v tom, že jsou na svoji obsahovou složitost příliš krátké... Dle mého existují dva zásadní (zobecněně) typy básnění/textaření - buďto se autor spolehne na intuitivní/emocionální významy slov a spojení a z nich potom "vykouzlí" text (např. u slova "slunce" se každému automaticky "od přírody" vybaví teplo, světlo, dobro, může být láska, atd. - a nějaké zabarvení má hodně "přirozených" slov nebo spojení) - zní to jednoduše, ale dají se na tom zkonstruovat i poměrně solidní, zajímavé, složité věci... chce to hodně citu pro slova (ono "střevo") - nebo: autor si vytvoří jakousi svojí konstrukci a pomocí ní přidává slovům a spojením své významy (což je podle mého tvůj způsob psaní) - chce to ale, aby posluchač na tu "hru" přistoupil, tudíž je třeba jej správně nastartovat (v úvodu naznačit jakým způsobem myslet), a v průběhu textu "neměnit pravidla". Někdy mě přijdou tvoje texty na takovou "hru" taky příliš krátké, ale budiž: obsahově (jak jsem se vyjádřil) proti nim nic až na pár případů (ten "pejsek s nerudovkou" mi pořád neštymují, ...ale věc názoru) nenamítám. Něco tam našel Jožka (se kterým taky na pár místech nesouhlasím), ale viděl bych to jako detaily. Ta "jednoduchost" je podle mě v té "technické" části - o té krátce (a snad už radši nakonec) příště.

Jožka

4. březen 2008 21:13

Gr, mezitím co jsem volal s Jurou. to Vláďa: Sry, nějak mě to předtím naštvalo stejně jako tebe. Čau:)

Jožka

4. březen 2008 21:03

Hh, tak humus tu mezitím napsal...

Jožka

4. březen 2008 21:03

to Jura: O.k. to Stejz: Hm, tak to jsi pochopil jinak z té syntaxe vět. O nějakém zasahování tebe mezi mne a Juru nebyla řeč...:) Nerozumněli jsme si. Ostatně píšeš, že Humuse neznáš. To jsem fakt zvědavý, jestli napíše a co. Měj se, zdar.:)

humus

4. březen 2008 20:41

Ahoj, lidi, zejména Mou: Koukám a čtu, že se tu strhlo spoustu věcí "zatímco jsem spal"... Některé věci bych asi minul úplně, některé věci bych trochu "štrejchnul": humus je Jožka :-DDD, -- a co obráceně: Jožka je humus a ve skutečnosti žádný Jožka neexistuje - jde jen o humusovu mentální projekci :-)... no nic, mám na SPZ napsáno 3C9, na Sonyky jsem narazil shodou dlouhých a tajemných okolností, při nichž hrálo velkou roli město Brno (asi jste tam známější než si myslíte) a vaše webovky, a jinak se cítím úplně jako já, ani trošku jožkovsky (ať už je to jakkoli)... a, Mou, nesměj se mi (nám?) pořád, že jsem z těch Čech, co je na tom tak legračního? :) Proti skínům vám tímto poskytuju duševní podporu (sic se vám nic duševního zjevně nepřihodilo a na modřiny je vám to platné "jak mrtvýmu zimník"), ty vypatlaný hlavy, co si čtou tak maximálně o strýčku doktoru Goeblsovi a pomáhají si přitom prstem jsou bohužel realitou tohodle světa a (třebaže je už to dávno) podobnou zkušenost (čti nakládačku) jsem prodělal též. Některé věci se minout nedá/nemůžu to udělat: tvůj (mou) rozhovor s Jožkou načal a zároveň zodpověděl spoustu věcí, které mě taky zajímaly, nebo bych se jich dotknul - nebo mi prostě do-vysvětlili jak´s ty určité věci myslel - takže budu vycházet i z toho. Zprvu jsem totiž chtěl napsat, že ty komentáře o myšlenkách a vzniku textů k jednotlivým songům jsou sice krásná věc pro všechny fanoušky kapely, jak se to určitě bude hodit, až budete spisovat nějaké paměti, nebo se bude vydávat antologie slavné kapely Sonykbel, ale že pro můj příspěvek to není podstatné, protože jsem se odvolával hlavně na místy nepodařenou formu/techniku textu. Tím trochu namáhavým martýriovitým způsobem dohadů s Jožkou (ale přesto celkem plodným) vykrystalizovalo i v mojí hlavě, že je to věc s tím svázaná, v tom jak píšeš, jak myslíš - a leccos jsem tak přehodnotil, leccos mi zůstalo... takže teď bych (aby to nebylo tak dlouhé) dal "rychle" za sebou dva příspěvky, přičemž jeden by byl k té formě... a jeden k tomu obsahu tak, aby to dávalo smysl (a nebylo to dlouhé, ano, myslím na to... budu se pořád zkracovat, všímejte si :), až do nenávratna). Vzato všeobecně - z toho, co jsi napsal pod tím výkladem textů v příspěvku z 29.2.08 17:21 je znát, že jsi rozuměl valné většině toho, co jsem se snažil říct - což mne potěšilo, a třeba mne (doufám ale, že ne JENOM mne, to by byl krapet průšvih :)) potěší i texty na příštím albu. Nakonec jedna odpověď: ta "loď" je stejná pro všechny, kteří se snaží něco tvořit a nikdo (já tedy u sebe určitě ne) -jak píšeš- neví, co bude nakonec "opravdu" dobrá věc... jen (myslím si) lidi vidí vždycky líp na cizí prsty než na svoje (pod tou tvůrčí lampou není možná tma největší, ale dost šero tam bývá :)).

Stejz

4. březen 2008 17:34

TO JOZKA: Tak pozor kamarade, ted jsi mimo!! Ja jsem nikde nezasahoval mezi tebe a Juru. Jen jsem dal jeden takovy urcity pohled na jednu Humusovu myslenku. To co resite s Jurou, je pro me stejne casto nepochopitelne ze zpusobu syntaxe vět, takze vas nechavam. Humuse neznam! Raději se podívej do historie vzkazů, ať příště nepíšeš blbosti. Zdar!

mou

4. březen 2008 17:33

to Vláďa: To ne, ejej :(

mou

4. březen 2008 17:32

to Jožka: Jožko, co se stalo tím HUMUSEM (náš Humus z Čech s tím níc nemá..), to jsme ani jeden tím naším spisováním nechtěli, chjo... Víš co? Ustaneme s tímhle v těchto končinách, dáme si zase třeba seanci a můžem debatovat a opíkat s kukama ostatníma jak píše Honza :))), od každého z nás už to tady padlo, jen v Embargu ne:))tyhle věci nikam neutečou :)

Na poslední příspěvek ti tady, ale ještě odpovím :)) Potěšil mě moc.
Jožko přesně ták, slimákem jsem nemyslel slizouna ale spíš toho zoufalce se slímákem na srdíčku, nezvolil jsem šikovně zaujat tou reakcí soli na něm, a ještě to nemám podložené. Nevíte někdo, jak tou solí na slimákovi je???:)) Recep tař Recep tař, ten film Kinsey bude asi drsota což:))
jinak si téma te skladby rozepsal skvěle a kápl na věci, které se mi tehdy všechny hnaly hlavou, taky to, že všichni jsou lidi. Ikdyž o těch plešatcích z Embarga musím pochybovat :)) JOO!:)
Neladí - dešifrátor textů J. Bosáka :)) ano moh jsem myšlenkově přestřetil sám v sobě v přesvědčení, že budu Samozdřejmě všemi chápán - může se stát třeba z nedostatkem vlastní objektivity levou zadní :))
Melodii i text k Neladí mám rád, je tam to, co mi řekly múzy, které zrovna letěly kolem. Například s nástupem druhého hlasu v 2 a 3tí sloce mám pocit veliké plynulosti. Rád si dovolím narušit rým, když mám pocit, že se mi to hodí jak v melodii, zvukomalbě i textu, je to vélká autorská možnost a milá hra, a často udělá dobře. Tvůj názor je zajímavý!!
Taky jaks rozebral hlouběji postavu té holky je naprostý souhlas, já nad ní tady tolik neuvažoval, nechal jsem ji v pozici snad opravdu hodné nebo co kdy-by využívavé a zlé.
S tím kopím to mám tak. Vycházím s obraných pozic pěšáku (Johanka z Arku, Pán Prstenů..) proti jízdě, kdy se postaví řada a zapřou kopí o botu proti koním. Proto ty výčitky, že to kopí nezapřel, nedupnul si : Holka mě něco vadi, Tohle a Tohle prosím sakra nedělej, bolí mě to!, čímž by si u ní třeba získal větší vážnost, autoritu a fair play. Jenže zůstal sám za to, že byl vlastně hloupě hodný a až nedobrovolně tolerantní, vystrašený vlastní podezřívavostí, aby o ni nepřišel, ale kdo by chodil se slabotou.:))
Díííky na slyšenou a viděnou, tady taky v kalsických běžných rozsazích :))) A BUDE, že JO!! NA Humuse se těším, esi něco pisne k nám taky eče :)ozvu se :))
Chjo.

Jožka

4. březen 2008 16:34

to Stejz a Vláďa: Není to moc košér, že se snažíte do věci týkající se vyřešení problému zahlcení sekce Vzkazy především mými a Jurovými dlouhými příspěvky z posledních pár dnů zatáhnout cizí osobu, konkrétně Humuse, , která s mou osobou nemá nic společného. Chápu však vaši reakci, můžeme si o tomto promluvit jinde anebo na to zapomenout, takto se to dostává znova do osobní roviny. Dík za pochopení. :) to Jura: Už jsem zas vychladl, to je hustota, sakra už vím jak ses cítil, když jsem do tebe tehdy pral. Hele, a fakt by nebylo lepší přesunout tu diskuzi jinam? Jde o názory na hudbu apod., a ta sekce Vzkazy pro to není moc dělaná. ;)

mou

4. březen 2008 16:27

to Zdraza: LU2 taky nikdy nedostal do ruky naše cd tuším, leda přes tebe či Pafčuse :) našeho archaického Chmuru skutečně znát nemusí, ikdyž ho měl jistý čas za rohem :))) užívej si zimy, která mi tady příchodem jara konečně přestává vadit, bo už pude konečně :))) ahoj :*

mou

4. březen 2008 16:19

to Humus: Doufám, že tě průběh debaty neodradil, jěště se ozvat:)) rád si něco od tebe přečtu - na rozdíl ode mě krátkého:))), najdeš li čas :)) Ahoj do Čech :)) a můžu se zeptat jak se v čechách naráží na Sonyk bel??:)) V Brně jsem se setkal na Leitnerce se slečnou, co za námi přijela z Hradce Králové tuším, z toho jsem byl moc mile překvapený, až mě to nafouklo :)), takové věci, třeba z Čech:))), těší. Ahoj !

mou

4. březen 2008 16:13

Lidé omlouvám se, tohle nedorozumění (jím mi to došlo), jsem nejpíš způsobil já délkou svých příspěvků, chtěl jsem jen férově a dostatečně odpovídat, a řešit, a uvědomovat si, což se právě začínalo dařit, myslím :)) tím, že jsem to asi tak roznimral/i, zastřela se pro Vás podstata témy, zahleděli jsme se s Jožkou pro Vás asi příliš na vlastní píseček, a tak se v tom ztratilo zdá se lákadlo pro Vás radostně se zapojit, což jsem právě chtěl, a tak to zůstalo mezi mnou a Jožkou...dokonce to teď vyvolalo i zbytečnou dráždivou reakci na něj a to se vůbec nemělo stát, jeho prezentaci, především kvantitu jeho prezentace, jsem přece vyprovokoval já, protože jsem chtěl, a to zvlášť ve chvíli, kdy jsem se s Jožkou naprosto ubezpečil a docvaklo mi, že do sebe my dva jen nejede, což z počátku této debaty o textech vlastně málem zavánělo. To téma mých Textů bych rád nechal otevřené, tak budu rád, když se občas poptáte nebo něco pěkného nebo kriticky konstruktivního napíšete a ne jen o textech. Celý Sonyk bude rád. Kdo se zlobí ať se nezlobí, bylo to myšleno dobře, jak mnou, tak Jožkou a bylo to děláno pro lepší Sonyk bel, tedy pro plnější naplnění Vás, nám vstřícným, naší muzikou. Díky za pochop, vemte tento ututel bodře a vstřícně :**

Stejz

4. březen 2008 13:57

Ahoj Jitko, a kdy se vratis? Dame sraz nekde v hospode, co rikas? Napis nam na sonykbel@centrum.cz .. H.

Zdraza

4. březen 2008 13:42

Ahoj! Nedalo mi to a mrkla jsem zda si někdo v tomhle mišmaši všiml, mé krátké poznámky. Občas sem mrknu, čtu jen náhodně a je fain vědět co se děje doma (ve staré čtvrti) a hlavně, že se vlastně vůbec nic nezměnilo. Nebo? Je mi líto, že už ani za rohem to není bezpečné a já tady vykládám báje o přátelské české pivní kultuře. Dovolila jsem si přeposlat odkaz na vaše stránky to LU2 a věřte nevěřte tvrdil, že nikdy neslyšel Chmuru! A reakce: Kluci to je dobré, to je dobré! Mluví za vše:-) Užívejte jara! Zde máme konečně bílou zimu. Bývalá sousedka :-)

Stejz

4. březen 2008 12:48

to Humus: ty jsi to pochopil,takze ok, rozvijet dal to neni treba to Multimotyl: Jirko! Kdy zas udelame nejakou mega-opekacku v Oticich? Uz se zacina oteplovat ... Muzem tam treba pozvat vsechny zde-pritomne diskutatory a pit pivo a kourit pod hvezdama.Jo a to letadlo do Edimburgu lita az od podzimu, skoda. H.

Jožka

4. březen 2008 12:23

to Vlaďa: Tak tohle byla podpásovka. Pod nickem Humus nepíšu. Nechceš zveřejnit i.p. Humuse a mě?; jenže ty bys mi stejně nevěřil. Tobě se to zdá o ničem, Jurovi ne, jak reflektuje ve svých příspěvcích, tak nemluv za něj. A za druhé to zdůraznění slova humus velkými písmeny, to zavání urážkou. Hochu, s tebou jsem DOMLUVIL!!!

Vláďa

4. březen 2008 12:09

Když ale vezmeme na vědomí, že HUMUS jsi ty Jožko, tak už nezbývá moc argumentů, proč psát tyhle tvoje předlouhé řeči o ničem. Vnímám to jenom jako blok textu. Velikost daného bloku pak určuje míru tvé touhy se prezentovat!

Jožka

4. březen 2008 11:26

Ups!!! to Jura: Jsou tedy tři způsoby: Buď psát téma po tématu, jak jsi mi navrhoval, to má ale zasádní nedostatek, i když se ty příspěvky zkrátí, tak počet příspěvků se nemusí zmenšit. Anebo, si psát přes mail. Pak ale budou ostatní out(např. právě Humus). Anebo, kdyby jste jako kapela mohli kromě vzkazů, založit téma "diskuze" na těchto www. Záleží tedy jak se dohodnete.

Multimotyl

4. březen 2008 10:07

Holy cow!

Jožka

3. březen 2008 22:00

Roste ze mě garfoman,hh. :D to Jura: add2) Když to shrnu stručně. Ano, o konfrontaci názorů mi šlo. Že si budeš za svými texty stát je pochopitelné, s tím, že některou připomínku si připustíš některou, ne. Konečně je to od tebe jasně napsáno. Fajn:) add3) Jj, ta medvědí služba, i když je to trochu nadnesený pojem v jistém smyslu, co se týká tady té dikuze mezi námi dvěma, je tak mazaná, že právě může pokračovat dál a nemusí. No, uvidíme.:) Add slimák) Tento fakt o slimáku slyším poprvé, nejsem zahradník. Maximálně tak otrhat jahody a pochutnat si na nich.;) Ale k věci. Přece jen, tak jak rozumím tomu textu, tak jsem vystihl tu další rovinu, toho, co se v té postavě zároveň odehrává. A tu mnou zmiňovanou a vlastně i tebou zmiňovanou trýzeň vyřeší tím, že si zajde zapíchat do bordelu, doufaje, že se v něm cosi změní. To je pro mě ten zbytek sloky. A právě, i když znám nový význam toho spojení se slimákem, prostě to vnímám stále jako "zahrádkářský" obrat. Ten člověk, co tohle zažívá přece není "slizoun", ale neskutečný nesebevědomý zoufalec, přecitlivělý, a i nebo maskující emoce, lidově řečeno: žije ve sračkách, a mělo by se mu pomoct, a jedna z možností je, že si pomůže sám, že šuká v bordelu, a to jej nakonec může, ale NEMUSÍ zničit, právě jak píšeš v tom smyslu, že tím svůj problém nemusí vyřešit. Takovému člověku to může nalít odvahu do krve. Když už to vezmu hodně do detailu, tak přece ta děvka v bordelu, taky není jen píchací stroj a snaží se komunikovat, i když to má "v popisu práce", jenže ten člověk to nepozná, že je to třeba do jisté míry hrané, nebo pozná, ale počítá s tím... on tam jde s tím, že se zbaví obav, a že i ta "iluze" mu třeba pomůže naučit se s holkama komunikovat. (Zlatí Holanďani v tomto, takových lidí tu po světě běhá... )Tak to vidím já, proto mi tam ten obrat, a hlavně to slovo slimák, nesedí - nemá to tu šťávu té trýzně, těch sebedestruktivních tendencí. Jo a s tímto tématem souvisí trochu i film Kinsey, právě předevčírem bežel v TV. add Neladí) Hm, jasně, tak to taky chápu. Týpek má nějaký ideál ze kterého za žádnou cenu nehodlá slevit a pak se mu stane, že naivně naletí nějaké "potvoře". Ale to je pouze v jeho hlavě, ta baba tak prostě funguje a je jí to absolutně jedno, ona frčí s nadsázkou na vlně sex, drugs and rocknroll .:D A až přijde na to, že ta baba tak funguje, tak se na ni vykašle a doufá, že ji už nikdy neuvidí, a hlavně, že ji vymaže z paměti-to je ten podlední refrén. Mám ale tři zásadní postřehy: 1) Ten zpěv s tím "vlnkováním" na konci každého verše je podle mého průser, je to umělé, jen aby to vyplnilo prostor. Některé verše jsou kratší než jiné, je to nerovnoměrně nafrázováno. S tou psychedelicko-melancholickou náladou té skladby zpěv neplyne, bije to do uší. Tuto skladbu nemám rád právě kvůli textu a zpěvu. A přitom měla takový potenciál. A proto se osobně moc do pomalých věcí taky nepouštím, tam se teprv ukáže, jak člověk zvládá umění, jo na těch pomalých bluesových notách. Pár takových pomalých taky mám, reviduju, škrtám, přidávám, měním. 2) Když to napíšu bez okras, tak mi celý text, kromě toho refrénu, připadá, jak kdyby ho vařili pejsek s kočičkou, taková všehochuť a pro někoho tudíž hůř pochopitelný i kdyby se ho snažil pochopit sebevíc a, s nadsázkou, napsal by program na dešifraci textů J.Bosáka a nechal by ho projet superpočítačem. A to se týká volby slov a slovních spojení, a o tom jsem se vlastně už předtím zmiňoval. 3) A to je nedůležitější postřeh. Kopí je zbraň, (astrologicky spadá pod planetu Mars) symbol agrese, puzení k činu, tedy přirozené síly, která pomáhá člověku ve světě žít. Bez ní by byl jen rozpláclá gumová freska. A v tom úplně prvním dvojverší je doslova napsané, že té agresi, dává člověk volný průběh, NEZAPÍRÁ ji, nedusí ji v sobě, a současně si vyčítá, že se UŽ odhodlal k činu. Tudíž je to pravý opak toho, co je dál rozvedeno v té první sloce. Přece, když si už týpek aspoň jednou prosadil svou, tak jaképak ústupky? To se potom tedy vůbec neprosadil v ničem, neměl ten prvotní impuls a o tom agrese je. Ten verš s tím kopím je tam na zmatení "nepřítele", není to logické. Tak jak je to napsané jsem to prvně pochopil tak, že ten člověk na tu hypotetickou holku "vyjel" a pak si uvědomil, že někomu ublížil, tak se stáhl. Jenže, právě ona h.h. by už poznala, kde má mantinely, ale i když by to poznala, tak by na to poznání mohla kašlat a buď s tím člověkem zůstat dál nebo se za to, že si on nenechal nic líbit, nakvasit a dát mu vale. Jenže ten týpek, by přece měl už aspoň tu jednu prvotní zkušenost se sebeprosazením a tak může jít hledat dál, už se něco naučil. Zůstává tedy dál sám pro své ústupky nebo proto, že si prosadil svou, anebo, že si chce neustále prosadit svou? Je to fakt nelogické. Až se změní význam a smysl slova nezapřel na opak jeho významu, pak to logické bude. Třeba za 50 let a tedy pro úplně jinou generaci. to Multimotyl: Njn, nás dva to tak baví. :D

Multimotyl

3. březen 2008 21:36

Chlapi ale to už je brutus. To se fakt nedá číst více než tak do pátého řádku... :-).

mou

3. březen 2008 19:05

to Jožka: Týý jo, tys to vzal, přesně proto jsem psal takové romány i já, snažím se brát věci pečlivěji:) Myslím, že jsem věci pochopil, hlavně u té manipulace jsem rád, taky ji nemůžu z tvé strany rozeznat, ale u tebe počítám s tím, že si nechceme manipulovat, nýbrž jde vskutku o prosté nedorozumění.
Vím, že ti někdy nerozumím a snažím se to rozlousknout vším tím slohovatěním tak nemusí být jasně rozuměno mě a Humus se chudák asi taky potrápí, což jsem nechtěl :) Právě stručností jsme se nechtěl zaseknout, ale ten balast, zasekává pravda víc :) hledám formu, něco mezi, líp blíž ke stručnosti...nedaří se mi počtem myšlenek a počtem ale, co mi neustále nastřelují nové a nové, ale po ostatních romány určitě nevyžaduji. Že nenajdu co jsi chtěl říct, zjistím vždycky až mě na to upozorníš, že jsem mimo, do té doby jsem přesvědčen, že vše chápu absolutně :)

2) To vím, že nebyla řeč o posunu. Snažil jsem se říct, že obyčejný popis textu se mi nezdá mimo mísu ani mimo obhajobu a nepotřebuje tolik obhajobu širší, ale hlavně, že přímo obhajobu jsem touhle formou popisu ani nezamýšlel, spíš mě zajímal názor jiných na moje myšlenkové pochody, jak, proč a co.
Jsem se svým textem často spokojený a přesvědčený o jeho relativním švihu, ale právě tím, že mě někdo upozorní co švih nemá si řeknu, ten člověk má pravdu, nebo se mi jeho názor nejeví, každopadně mi pomůže z hrušky dolů, protože to za sebe dostatečně nesebeodhalím, ikdyž si třeba porovnávám práci jiného textaře se snahou odpovědného srovnání.
Samozdřejmě neřeším svůj záměr být lepší textař jen tady, to by bylo opravdu málo, ale tady mi to taky pomáhá.
Přesně tak Jožko napiš k textům svoje postřehy a konkrétnosti, o to mi jde, chceš li samozdřejmě a samotného tě to zajímá, jako nejspíš ano. Budu se snažit odpovídat co nejkomplexněni, jenže žiju v tom, že to dělám no:) rychlost neovlivním :))

3) Nechápal jsem plně pojem medvědí služba, ale už mi to cvaklo naprosto. To že se to jeví službou medvědí, z toho obavu nemám, navíc není všemu konec. Pokud si neporozumíme, nic naplat, ale ono by se to mohlo povést myslím, ač třeba né hned.

4) Super, že si vlastně otevřel i fonetickou stránku věci, to může textu hodně uškodit, hodně záleží na podání, jinak zazpíváno, nebo jen očima čteno, ti mnohá krkolomnost vůbec nemusí přijít, jako nepřišla mě, když jsem to psal, hlavně
"nájmy v klín" - platit za sex ,mě tehdy velice nadchly, podpořili mi směr námětu a chtěl jsem je moc použít, taky o ten plivanec šlo, vrčení, drncání po kočičích hlavách...o neplynulosti vím, ale to je teda ořech, rozplýnout něco, co chci ať drása rozbitostí, ale Ano, i to vrčení a rozbitost by měla plynout, Bosáku bacha na to. Super!
S těmi slimáky je to podobné, ale snad horší, to mi povrtalo hlavou víc, než jsem si na to kývl. Zde je to ůžasné, co mám hodně rád, a proč jsem taky Humusovi popisoval text.
Nakoplo mě HLAVNÉ to prvotní "...takhle se nad nima vůbec nemusí myslet." (23. únor 2008 23:22), já chtěl nabídnout, že přece nmohdy musí. Zvlášť, když, v tom horším případě, se autor zamotá sám do sebe tolik, že text dešifrovatelný až není. Formu skladby a krkolomnost jsme řešili až jako další bod, po mém prvním dlouhatém příspěvku (24. únor 2008 19:31)na základě Humusovy odpovědi (27. únor 2008 20:24).
Ty slimáky sis vysvětlil po svém a krásné, teď konfrontace, dovol moji myšlenku, někde jsem slyšel, že když slimáka posolíš, rozpustí ho to na břečku :) Řikám si jo!:) postavím v předrefrénu postavu, co píseň zpívá, do téhle slizké role, za to, že si radši zaplatí ženskou, protože už má soužití s ženou zažité jako vždycky ve výsledku průser, není z toho svého bordelování až tak nadšený, ale už zapškl a nevěří, že by se mohlo povést mít doma onen "průser":) vlastně docela v pohodě a s radostí. Pro odehnání těchto těžkých myšlenek tedy žádá tu zaplacenou holku o povzbuzení- sůl, která je pro něj jako pro slimáka ovšem vlastně zhoubná, jeho vnitřní krize, pocit špinavosti, se tedy spíš prohlubuje, byť si zrovna za 1000 dopřál chvilku falešného štěstí. - takový jeden typ návštevníka veřejných domů, se snaží ZA TÍSÍC ukázat.
Do téhle myšlenky jsem ty slovíčka rovnal a neřešil jsem jednoduchost, protože sdílné mi to přišlo. Jasně, že to není žádný "psycho" text, bluesárna je to :). Připadlo mi hlavně, že v souvislostech hudebního podkladu a námětu taková stavba textu nevadí.
NELADÍ - Vidíš :) žil jsem v tom, že zašifrovanost je tady velice jednoduchá, právě mi příjde, že text plyne moc pěkně a docela srozumitelně, tenhle text jsem tuším konzultoval s Vládou a Peťou Kašným a na spoustu přišli okamžitě nebo jen trošku vedle. Všímej si, že přece zase nad tím musíme myslet:).
Dovolím si strohý popis, nevadí jestli tě nepřesvědčím -
1 sloka: Chlap si vyčítá, že ve snaze mít v pohodě vztah, se mnohdy nevzepřea radši ustoupí, čímž o něj nakonec právě příjde, tedy je ve výsledků zase sám a čeká na svůj ideál, který ho už nebude nutit se vzpírat ani uhýbat, naplní ho.
ref: Jenže, co když zrovna ty, o které si to myslím, můj ideál jen hraješ.
2sloka: Nevzpírám se, protože se nechci hádát, nedej to bít, jít do agrese. Taky nechci přes mrtvoly, a jestli mě ty snad někdě ještě podvádíš, už mi nestojí vůbec za to, přes nějaké mrtvoly chodit.
3 sloka a závěrečný refrén: Možná ti křivdím, ale jestli jsem tvoji falešnost odhalil, že ti není blbé se ke mě ještě mít. No snad to ňák přežiju, hlavně ať na tvoji falešnost už nikdy nenarazím.
- Vyplynulo to podobně i tobě? No formu jsem nepořešil, to jsem chtěl právě od tebe, takže SUPER díky!! a na chytrou jednoduchost, se rád zaměřím víc.
NEDÁ SE ŘÍCT - Natažení slov ve zpěvu mi nedošlo, byť slovo jako takové utrpělo, asi se mi to líbilo tak zpívat kvůli zvukomalebnosti, která se mi zdála dobrá, takže páv/paf nebyl fikaný záměr, haluz je to :)) ale dávám na výslovnosti ap. stále většího majzla, právě kvůli takovým věcem
.... uklízečky mě ženou od kompu, aby mě tu ve škole nezamkly, Jožko Končím, ale hlavní jsem myslím stih :))) To je vono!! Díky !

fronfi

3. březen 2008 15:50

to mou: to s tím blogem byla jen narážka.. já osobně blogy nečtu.. akorát to tady tak začalo vypadat, tak jsem si rýpnul;) ad tlustý, slepý, plešatý) .. ;))))))))))))) hehe .. seš dobrej;)

mou

3. březen 2008 14:03

to moogway: a já jsem ještě rád, že nejsem tlustý, slepý, a plešatý :))))) Díky Peťo :) šalom:) rabi Bosák:)

mou

3. březen 2008 14:00

to Fronfi: Bloq kuci radši ne :)))) aby jsme u toho fakt nezvlčeli:))

moogway

2. březen 2008 23:52

Kluci, ted jsem se dozvedel, ze vas mnapadli skini, To je hnus. Jsem rad, ze jsme hudebnici a ne skini.

Jožka

2. březen 2008 18:27

to fronfi: Čau, to je prima nápad s tím blogem, tam by se dalo takto debatovat do aleluja.:) to Jura: Vidíš, v tom rozpoložení ze včerejška jsem ti zapomněl pogratulovat k té zkoušce. Tak teď dodatečně.:)

fronfi

2. březen 2008 16:09

to admin;)) a co takhle tady zavest blog?? jsou tyto romany jeste "vzkazy"? za fšechny rychločtenáře fronfi;)

Jožka

2. březen 2008 12:49

O tom včerejšku se tu rozepisovat nebudu, hlavně že jsme vyvázli bez větších zranění. Ta hospoda ztratila zákazníka... add téma) 1) Copak je tak těžké pochopit, že jsem se nikdy o žádné neslušnosti neodpovídat nechtěl rozepisovat a už vůbec ne v tom kontextu jež zmiňuješ v poslední citaci svého posledního příspěvku? Protože vím, že v tomto ta věc nespočívá, vím, že odpovíš podle sebe a jestli vůbec odpovíš a to je právo každého, to samozřejmě chápu. Tam byla narážka na něco jiného a to sice na to, že se dokážeš elegantně vyhnout určitým podstatným záležitostem, které se objevují v mých příspěvcích, když se to objevuje často, tak mi to připomíná, že je s těmi informacemi manipulováno. Problém ovšem může být taky v tom, že jsi prostě některé věci v mých příspěvcích nepochopil, a tudíž na ně nereaguješ. Vtip je v tom, že jak já mám poznat, kdy jde o manipulaci a kdy o prosté nedorozumění? Rozhodl jsem se tedy vysvětlovat věci pečlivěji, aby bylo jasné, co chci vlastně říct, snad mi bude už konečně porozuměno. Toto je doufám srozumitelné. Tak teď trochu v osobní rovině: No ale pak jak tomu mám věřit, že nemanipuluješ, když přece píšeš, že píšeš do svých příspěvků tolik slov, abys nebyl vystaven do této pozice? To je trochu účelové tvrzení. Nu, dobrá, chápu to tak, že se ve svém stylu komunikace cítíš dobře, já tě nechci přetvořit k obrazu svému. Jen mi někdy připadá nejasné v té spoustě slov, o co tam jde. To je ovšem právě věc, že mě stačí vyjádřit věci krátce, stručně a bez zbytečného balastu, takhle to vidím já. V tom tedy vidím tu třecí plochu. Já občas, některé věci přehlídnu, tak si to po tobě musím přečíst znova, a pak reaguju třeba i později ještě jednou a přesněji. Ty zřejmě nenajdeš v tom, co píšu to, co chci sdělit nebo je ti nejasné z důvodu, že tam nemáš svůj "oblíbený" počet slov a pak to tedy zaignoruješ, a reaguješ zase spoustou slov. Tak vidím průběh naší komunikace zde. A prosím až budu něco psát, tak mě nepranýřuj zase spoustou slov, stačí se zeptat nějak stručněji, co ti je nejasné. Na odpovědi jsem připravený. 2) Ale já jsem přece nepsal, že je "mimo mísu" to, že se chceš posunout dál. To mi zase nebylo porozuměno. Přece jsem se zmiňoval, že to "posouvání dál" formou, a tou je psaní o vzniku textů, nestačí. To je fajn napsat, jak text vznikal, ale jak mám rozumět tomu, že když ti někdo(humus, já, třeba i někdo jiný) napíše, že určitá pasáž v textu nemá třeba ten básnický švih a jiná ho má, tak se odkazuješ jen na vznik textu? Dobrá, chápu to, že funguješ tak, že sbíráš jednotlivé informace(jiné "rozumy") a pak někdy v budoucnu možná na základě těchto napíšeš něco víc. Není to málo? Mě zajímá konkrétní názor na celý text, a to co nejdřív po tom, co se zde objevil Humusův příspěvek. Kdy bude ta budoucnost, zítra, za měsíc, za rok? To zavání vyhýbání se přímé konfrontaci s Humusem a s tím co zde napsal nebo i se mnou. Já tu tedy napíšu svoje postřehy, něco víc konkrétního, co se týče textů, aby byl nějaký materiál na rozpracování. A očekávám, že mi bude zodpovězeno, co nejdřív a hlavně komplexněji. 3) Mědvedí služba? Sám sis ve svém příspěvku odpověděl. Přece píšeš, že se neumíš obhájit, že ses nic vlastně nedozvěděl nebo ti to hlava nebere a o tom to je. Věz, že jsem to myslel dobře, a právě to se minulo účinkem, jsi z toho zmatený, takže ti vlastně můj styl argumentace víc uškodil než pomohl. Já to právě chápu, že je težké se obhájit, něco vysvětlit, prostě jsem ti chtěl trošku pomoci, nebyl jsem pochopen. Toto vše co píšu, právě vystihuje tato věta z mého příspěvku: "Promiň jestli jsem se dotkl tvé osoby, nic urážlivého a pohrdavého jsem nenapsal a ani nepíšu. Jen trochu ostřejší výrazy." To nevadí, od teď se budu snažit argumentovat víc detailněji a srozumitelněji a taky prosím o totéž tebe, jinak se nikdy nedomluvíme a neporozumíme si. Tak snad už mi bude lépe porozuměno. 4) Výtah z textů. Zde se zmíním o místech , co mají jistý šmrnc a těch, které jsou krkolomné, ba zavánějící slabou básnickou formou. Za tisíc: silné místo: Skoro celá první sloka, kromě místa: „ nájmy v klín se mrzačím“, tam vidím tu násilnou krkolomnost slovních spojení. Poslechl jsem si do jakého rytmu je ten text zpívaný, a to místo je fakt do uší nelahodící, zní to jak, když si tam odplivneš. Zbytek, což je drtivá většina první sloky lehce a nenásilně plyne s hudbou. Slabé místo: Buď mi solí, ač zle činí slimák slanou agónií. To je sice fajn, že je to o tom, že si přeješ/í aby tě/je někdo opečovával jako v bavlnce, že chceš/chtějí větší projevy náklonnosti konkrétní osoby opačného pohlaví a zároveň se obáváš, že tě opustí nebo si tě ani nebude všímat právě pro tu tvou naléhavost a z toho plynoucí pocit zmaru, zklamání a trýzně, jenže ta volba slova slimák ubíjí tu velikost a naléhavost toho, co mělo být v tomto verši řečeno. To není přece žádný „ psycho“ text, nebo šifra, nebo text zábavové kapely, kde by ani takový obrat a volba slova v jistých souvislostech nevadily. Neladí: skvělé místo vidím v tom textu jen jedno a tím je refrén, zbytek mi přijde jako soustava krkolomných slovních spojení, ve kterých se ztrácí, to co mělo být řečeno; tady mi to vyznívá fakt jako šifra, jako kdyby každý, kdo si ten text poslechne musel mít výkladovou příručku k tomuto textu, protože dobrání se jeho obsahu je spojeno s tak velkou nejistotou, že nikdo kromě tebe si nemůže být jistý o čem, že to vlastně je, ne že by bylo na škodu, aby si ten text vyložil každý jinak, jenže právě ta forma odrazuje, je to celkově prostě nepřesvědčivé na to, o čem se tam vlastně zpívá, a taky to, že původně to neměl být myslím zašifrovaný text nějaké „psycho“ kapely. To prostě k tomu jak znám Sonyk Bel prostě nesedí. Do třetice něco k textu Nedá se říct: To je podle mě hodně dobrý text. Jedna drobnost, rým ...mrtvý stav,... z tebe paf, je nuceně přiškrcený v tom smyslu, že jsi to prostě musel do té melodie nacpat; zazpívaný dvojsmysl paf/páv je dobrý, nic zvláštního, ale fajn, rušivé mi přijde právě to jak je ve zpěvu nataženo slovo stav. Tam je konstrast, jedna část končí krkolomně ve zpěvovém vyjádření a druhá je dvojsmyslná a vzájemně to moc neladí. Tak a tímto pro dnešek končím. Další postřehy budou následovat. Zdarec:)

multimotyl

2. březen 2008 11:46

Tak Juro to je mi opravdu líto. Znám to z více případů, kdy si někdo člověka vybere za bezdůvodný terč. Myslím, že Ty lidské trosky by měly dostat minimálně několik několik měsíců veřejně prospěšných prací ať se zklidní. Škoda, že jste to s policií neřešili. Já jsem jednou řešil borce, který mi hodil do okna cukrovou řepu :-). Ten pitomec si pak sednul a počkal, než zavolám policii. Ožralej na plech. Myslím, že by to nebylo až tak složité je dostat. Ale co, hlavně, že jste zdraví.

mou !!!!!! :((((

2. březen 2008 03:49

Jinak Vážení milí opaváci především, právě jsme před tak 2mi hodinami s Jožkou a Peťou Barandowským dostali jen tak přes držku na odchodu u hospody Embargo na Englišově ulici, vážného se asi nic nestalo, uvidíme ráno, Peťa bude mít monokl stopro, Jožka jakš takš vyvázl, já čekám na to, co mi udělá naražený palec na levačce, zápěstí na pravačce, to jsem nedal žádnou ránu, protože to neumím a ani nechci, úprk byl dobré řešení, a levé ucho přes které jsem dostal docela ťaf, ale slyším, tak asi dobrý, trocha krve z nosu, moje oblíbená bekovka pryč jako trofej a první rána šla na brýle, takže ty kurva už nejsou, snad někde po schodech do Embarga, kde jsme šli jako tolikrát na pokec a pivo, jelikož je to blízko a déle, oproti ostatním bohužel normálnějším podnikům, sobotě to přece společenský relax upřít nelze :), ještě, že jsem si schoval staré brýle, nebudu do zhotovení nových úplný slepec :) policajti asi marnost, tak jsme to neřešili, museli bychom vypadat hůř, aby se nejspíš něco dělo, ale nechtěli jsme nikoho, kdo na nás počká za rohem. Zvláštní pocit, když do vás někdo bezduše mlátí a řve Žide!! maj to pěkně naučené kreténi, byl jsem pyšný na svůj vous, ale kvůli vypatlané rasistické holé lebce, silně zvažuju změnu, to jsem chtěl počkat do léta, možná počkám, divný pocit, že asi riskuju, ale nepotřebuju to opakovat. Je mi těchhle pičí líto, ať zdechnou, to jsem se vždycky snažil být loajální....to jsem tam v Embargu, zažil jako přihlížející dost půtek, moh jsem tušit, že jednou to semele i nás, nemít v sobě lidskost, jakou oni nemají, neodešel by možná ani jeden už nikdy, co s takovýma. Divný pocit, že se člověk nedovolá spravedlnosti kousek od baráku. Ale po bitvě generálem, nicota.:) Omluvte mě jsem nasraný, i když mohlo být hodně hůř, ale chci se podělit,a ať všichni víte, že nikdy nevíte. No dobrou noc, jestli mi tři usnem :) Kde jsou naše problémy. Jsou to prostě kurvy. :*

mou

2. březen 2008 03:11

to humus: Tak ty si z Čech:), rád si přečtu co napíšeš, čas si v klidu dej:))Trošku jsem chrlil, ne že bych mluvil rád, ale takhle to jde:)) jinak ano, mám na starosti grafický design vs animovaný film na dvou středních školách v Ostravě, a holt dodělávám po sobotách pedagogické minimum, proto ta didaktika:)) Díky

humus

2. březen 2008 01:43

Nazdar "Stejzi", ahoj "Jožko", čau "Mou". to Stejz (28.2. 12:02): Pod tenhle tvůj příspěvek se klidně podepíšu. Souhlas se vším, i s tím Jožkovým doplňkem, který (pokud jsem ho správně pochopil) říká: "charisma není totéž co síla projevu". Má pravdu - typičtí lidé s charismatem jsou třeba politici nebo herci, a když vezmu herce jako třeba M. Kopecký nebo O. Nový - u nich se nedá říct, že by se projevovali "silově", a přesto charisma mají/měli neoddiskutovatelné... ALE: vsadil bych boty (v pohodě, mám dvoje :)), že jsi myslel totéž... jen jsi napsal "síla" a myslel "hloubka" (tj. nejen ráznost projevu, ale nějaké TO v projevu, co nějak zvláštně zasáhne posluchače). Charisma je hloubka projevu, a lze jím myslím opravdu oslovit spíš (nikoli "víc", originalita je dobrá, jen jí už prostě není tolik), než jiným způsobem... Ale to jste oba napsali, opravdu vsázím ty křusky na to, že jste oba mysleli totéž. to Mou: He, trochu se to tady koukám rozjelo... skoro grafomanský kroužek :-). To byl vtip, samozřejmě - je to paráda, když si tu jsou lidi schopní navzájem otevřeně promluvit o tom, co se jim na čemkoli nezdá a mají k tomu prostor. K příspěvku 29.2. 17:21: Straaašně dlouhé (njn :-)), strašně moc myšlenek, trochu z patra napsané, takže je to maličko zmatené, prokládané všelijakým slohem - CHCI ŘÍCT: jedno přečtení mi nestačí, musím to probádat, co všechno vlastně sděluješ (odpusť mojí použité hlavě), takže nezareaguju hned, nechám si den/dva, podle času, nevadí? (no, i kdyby teda vadilo... :-)) ...líbí se mi, že píšeš tak otevřeně; je taky vidět, že píšeš a mluvíš vůbec dost rád a baví tě to - někde mluvíš o nějaké didaktice - jestli jsi učitel, tak se ta vyjadřovací záliba hodí. Za nabídku "pivka" díky, ale jsem z Čech, do Opavy to mám dost z ruky: ty "podvečerní debaty" byly spíš hypotetické konstatování (povzdechnutí nad obřím obsahem kapitoly "texty k muzice") "co by, kdyby". Ale, DÍKY. A příští komentáře už napíšu tak krátce, jak to jen půjde, jinak tu zvlčíme :).

mou

1. březen 2008 22:22

to Jožka: ČAuec, tak jsem počítal, že se dneska uvidíme a ty jsi asi doma:).
- To myslím vážně. O neslušnosti neodpovídat jsem psal v kontextu - "některé mé příspěvky byly adresovány všem návštěvníkům těchto stránek, ať už si je budou číst nebo ne, ne jen tobě nebo Sonyk Bel, jak na sebe občas vztahuješ." Zase mě nutíš točit dokola, že z ničím nemanipuluju tak jak se mi hodí, nevěříš mi, chci tě přesvědčit, namítneš že přehýbám kontext, nevěříš mi..."což ovšem ostatně zase děláš. Můžu to nazvat třeba uhýbáním."..pořád vedeš svou do kola, to dělej, je to tvůj názor, ale pořád z něj nedokážu pochopit, co je na mé komunikaci tak špatné, je to moje komunikace a za tou stojím, a tohle bereš, ikdyž se ti to nelíbí.
Nemanipuluju, nevěříš mi - snažím se vysvětlit, je to "manipulace s informacemi"....že se v hromadě ztrácí pointy, stane se mi o tom vím, zdá se ti to jako špatná forma, píšu tak, ty jinak, neumím psát ani myslet jako ty, to taky bereš, ale "Piš si, co chceš a jak chceš... ", těch slov je taky proto tolik, že se snažím psát tak, abych nebyl opět staven do pozice manipulanta, protože to prostě není pravda, jako ty nejsi automechanik :), nevěříš mi.
Ano! Já se snažim obhájit svoje texty, ale především je posunout dál, ale je to pro tebe "mimo mísu", mě příjde dobré je hájit či spíš ukázat tím, že odhalím jejich podstatu na kost a taky zamýšlenou stavbu a nemám zatím v plánu stavět se do negací ani vychvalování své pravdy a přesvědčení, protože můžu uslyšet rozumější pravdu, na kterou jsem sám nepřišel, čekám na konkrétní reakce a pak se do toho ve vší slušnosti diskuzí věřím s pokorou pustím, nepřipadá ti to dobré, chybí ti širší obhajoba, zatím chybí jen tobě, nedá li se tak brát dle tebe ani zbylý okolní text, pak se tedy nehájím, takže se žádné tebou akceptovatelné obhajoby promiň nedočkáš, nevím jak na to, chci se hlavně posunout
...ale jsem přesvědčený, že se mi hodně věcí povedlo, jsem rád, že chci psát česky, a píšu ve vší své jednoduchosti jak umím, někomu to opravdu nemůže stačit, co zmůžu,
- co kdo o nás řekl, mírné či daleko drsnější - nemá li nás někdo rád a nejdeme li mu pod fousy, dokud po nás nehází půlitry:).. - já taky nesnáším třeba TOKIO HOTEL a EVU A VAŠKA:))
doufám, že se Humus ještě ozve, od něj pro moje texty bylo podstatné "zkuste (na dalších věcech) na nich trochu přitlačit...", nepsal by tady nejspíš, ani ty bys tady nepsal nejspíš, kdybyste to s naší muzikou nemysleli dobře, což je od Vás super, tak jsem začal hledat další cesty tady, rád bych slyšel názory na další cesty, i kritické, ne ale kritiky či reakce, ze kterých mi cesta není patrná, prostě je chápu nejspíš špatně, drží, zdržují mě spíš na místě, žerou motivaci, místo naopak, tak jsme za celé rozhovory s tebou, nevyřešili a nerozebrali jediný text, jak jsem spíš čekal, jako Humus ano.
Mimochodem vlastně ani nevím, jaká je tvoje představa něco obhajovat, já se "míjím účinkem", uvidí se, myslím, že nemíjím, ale tak třeba, když myslíš, ale na další reakce Humuse se těším i přes míjení jak cip, protože to mě inspiruje, to my se tady jenom dohadujeme, ať už oba o voze, oba o koze, nebo je to zas pomícháné:)příjde mi.
Ale, ano zajímají mě Samozdřejmě názory i jiné než "zaslepených fanoušků"( jsem rád, jestli je máme a nemusí být zas tak zaslepení), ale nejvíc názory názorné a plodné, takys takový napsal z 28. února 2008 11:08, to je pro mě Ono, začal jsem si porovnávat staré a nové texty, dokonce i ty "moc krkolomné bezkrevné obraty udusávající tu podstatu " jsem vysvětlit a zmínil v řádcích Humusovi, a zase tobě málo
- "...Pokud jsi tedy tak přecitlivělý na svou osobu, že toto v tom vidíš, nebo se snažíš uvidět a vztahuješ to na sebe, pak si s tím žij pěkně dál..."
- přecitlivělé chvíle mívám, asi jako každý emocionální člověk, ale na mě to opravdu působí jako rýp, nechci se požduchovat, ale tož si taky rýpnu, když se mi zdá, že jsem byl rýplý:), chtěl jsem přátelskou debatu, pár tipů, rad, směrovek, abych si měl s čím koumat, pro lepší výsledek mojí textařiny - zatím nic velkého, tak jakápak je to v tomhle medvědí služba, když jsem ještě pořádně nic nezvěděl (nebo mi to přes hlavu nejde), jen že se neumím obhájit, snážím se vidět provokace a vztahuju je na sebe a mám si s tím, žít dál, že to časem pochopím...zkus to taky. A nechtěl jsem mluvit nějak škaredě, vypadáli to tak, jako v té tvojí předchozí, kde to teda tak není teda."Promiň jestli jsem se dotkl tvé osoby, nic urážlivého a pohrdavého jsem nenapsal a ani nepíšu. Jen trochu ostřejší výrazy."
A teď uznávám, že jsem z toho tak pomotaný, že nevím pomalu co už říct aby.., inteligenční dominancí jsi mě nejspíš Jožko udolal, :))bluesmani holt nejsou přílíš důvtipní:)), to mám za to, že je žeru:))sedím tu už pro tebe zatraceně dlouho čekajíc na Heuréku a prd:)tž tedy balím to, pouštím to:)
bacha na ty požírače:))
Zdarec.;)

Jožka

1. březen 2008 20:18

to mou: To snad nemyslíš vážně????? Já na sebe nic nevztahuju, o nějaké neslušnosti neodpovídání jsem taky nepsal. Právě v tom posledním mém příspěvku jsem psal o tom, jak mistrně dokážeš manipulovat s informacemi, tak jak se ti to hodí a z toho vyznívající minimální objektivní přístup, což ovšem ostatně zase děláš. Můžu to nazvat třeba uhýbáním. Pojmenování ale nic nemění na té podstatě. Piš si, co chceš a jak chceš, piš si slov kolik uznáš za vhodné, jen se v té hromadě často ztrácí pointa. Taky ty tebou zmiňované spouštěcí mouchy pro buldozer nehledám, jestli to tak vidíš, to je ovšem jiná věc a ta souvisí s tvým myšlením. Add sebereflexe a obhajoba) Ty si tedy nepotřebuješ obhájit své texty? To vypadá tak, že buď je považuješ za tak dokonalé, že ti za tu obhajobu nestojí anebo právě tak slabé, že se je obhájit obáváš? To promiň, ale psát JEN o tom jak vznikaly je totálně mimo mísu, když to není součástí nějaké šiřší obhajoby. Můžeš mi tedy odpovědět, o co ti teda šlo v rekaci na Humuse, když se do tvých textů tak moc opřel? To jakým způsobem jsi mu odpověděl se míjí účinkem, na to je takové heslo: jeden o voze, druhý o koze. Skoro mi to připomíná takové nevinné dětské hry. Opravdu tě zajímají jiné názory než názory zaslepených fanoušků? To co jsem tu napsal já nebo humus je hodně mírné, znám názory od pár lidí na vaši kapelu a to daleko drsnějších. Promiň jestli jsem se dotkl tvé osoby, nic urážlivého a pohrdavého jsem nenapsal a ani nepíšu. Jen trochu ostřejší výrazy. Pokud jsi tedy tak přecitlivělý na svou osobu, že toto v tom vidíš, nebo se snažíš uvidět a vztahuješ to na sebe, pak si s tím žij pěkně dál - nikoho nehlídám a hlídat nehodlám. Ovšem prokazovat ti medvědí službu už nebudu. Třeba to časem pochopíš. Zdarec.;)

mou

1. březen 2008 19:19

to Jožka: Tu Didaktiku jsem dneska zvlád kurec :) svezl jsem se na vlně - ta má své In trendy - ten má své In šablony, které fungují In ku vkusu některé současnosti - na vlnách trendů, co mají své in šablony na vlnách sebou...zde onen myšlenkový pochod, může být teoreticky:),ano "je" :)))

mou

1. březen 2008 18:47

to Fronfi:Fronfi, v OBI maji levné skla s paspartou :)))

mou

1. březen 2008 18:46

to Zdraza: Jitko Čůůs!! to Honza mačkal spoušť tehdá, tak se pak ozvi, čísla snad máš.....to je naše a Honzova sousedka z Čajkovského bývalá víte lidi :))

mou

1. březen 2008 18:43

to Jožka: Že není v textu sebereflexe, ani náznak? Kdybych o sobě nepřemýšlel a o tom, co dělám, a neuvědomoval si sám za sebe, že v mnoha věcech, bych chtěl až skoro potřeboval pevnější nohy, žádnou diskuzi o mých textech bych tu nezažínal. Analýzou sebe sama se můžu zaobírat kdykoli věčně, chtěl jsem k tomu, ale hlavně analýzu a názory jiných, jak tvou, tak především Humuse, se kterým jsem tuto jistěže otevřenou debatu začal.
Že jsem se rozepsal o vniku textů, tím jsem chtěl přiblížit svoje myšlení a jak a za jakých okolností jsem k nim přišel. Jak pro možnou zajímavost i ostatním, tak otevřenost sdělit, jak obvykle postupuju při jejich tvorbě. Tady mi o obhajobu nešlo, a i kdyby, nevidím důvod, proč by i tohle nebyla obhajoby možnost. Ano já si budu psát texty jak chci, ale vidíš, že se snažím být lepší, proto tohle všechno tady, a přemýšlím nad tím furt a průběžně i bez internetu. A vězím, že na dírách do světa musím máknout, tak se přece snažím a koukám. :)
Tvoje poslední vzkazy jsem četl a odepsal na ně, ač jsem nemusel, ale chtěl, odpovědím se nevyhýbám a netuším na co všecko si chtěl odpovědět, že ti odpovědi chybí, snad, že otázky (klidně je zopakuj) mi nejsou zřetelné, asi jsem slepý :) I tak přece člověk nemusí obecně na vše odpovídat, a ani mi to nepříjde třeba neslušné. "Ne draka v kuchyni jsem neviděl.", ale o to ti přece nejde :)).
Já si sem opravdu nechodím hrát, sem tam si rozverně někomu napíšu nebo z dobré nálady, ale teď jsem doposud v téhle diskuzi o textech jednal zodpovědně a myslím normálně, takže srandu si nedělám, u prdele mi to není, aspoň dokud bude mít tahle diskuze pro mě význam a doposud má, neuhýbám a neschovávám se za hromady slov, jejichž kvantum je moje věc. Nevím proč bych měl zjišťovat, že nebudu mít kam uhnout, mě se nechce nikam uhýbat, jde mi o diskuzi, polemiku, taky kritiku, ale jako bych měl z některých tvojich vět z posledního příspěvku pocit, že hledáš zbytečné mouchy pro ten buldozér, co umíš mistrně rozjet, když ti něco asi hodně vadí, nebo mě zkoušíš schválně z rétoriky a brždění mojí emocionální prudkosti, kterou umím mistrně zase já :), jak ty ten buldozér:)), abych si dával pořádné bacha co píšu či říkám? :)))I TY JEDEN :))
..když já nemám rád pocit tlaku a svázanosti věčným hlídáním, jestli něco nevyznělo tak a tak, protože si myslím, že říkám věci a své stanoviska docela zřetělně, dělá mě to nesvým. Navíc jsem nucen je psát pořád dokola ty samé, připadne mi, jako bych je nikdy nevyřkl nebo mluvil do zdi. Skoro jakobych udělal nejlíp, kdybych ti každou větu, než ji vypustím, měl dát shodnotit jestli náhodou :)... ještě když na mě za to začne odzemek, ze kterého nejsem schopný vytančit, jen cítím jak s každou další snahou zůstat u valčíku, se potvora zrychluje a já musím nedobrovolně s ním, protože mi to nedá z obavy, že až se zadýchám a přestanu bez dechu tančit, budu zase jen ten kdo se zbabělec prý schovává a miluje Haška, a jakpak bych to nevstáhl na sebe, zvlášť, když mě zaskočí beznadějný pocit, že tak píšeš proto, že to vstahuješ na sebe hlavně ty, ale já nic takového nechci ani nevím, čim jsem si o to řekl, že je ze mě najednou švejkař a vztahovačný emil...jenom jsem odepsal, jenom to, tak jako kluci odepisují...jako tady může odepsat kdokoli jiný, což samo vím, a i příspěvky adresované někomu ze Sonyků, samozdřejmě jsou věřejné. :))
"No, aspoň jsem tě poznal trochu víc přes tuto diskuzi a vím, co od tebe můžu očekávat." - copak mě tohle nemůže v kontextu celého tvého tohohle příspěvku mrzet, když v tom cítím opovržlivý tón až útok, kdybych provokoval dobře mi tak, ale nic takového jsem neudělal..jakobych tě okrad nebo co :)...na to nejsem zvědavý zase já :))...Jožko :))..zase to na sebe vztahuju, což? :) la pardón :), jakobych žil asi v jiném světě :)))
škoda, jestli jsme tím odehnali Humuse a ostatní, co se chtěli přidat k tématu Sonyk a texty, na to se tady fakt těším :))
ahoj pane u švejkařin v hodspodě :)) Jura

Zdraza

1. březen 2008 17:16

Ter